torsdag, oktober 30

Julpynt


Jag har köpstopp den här månaden..
Det blir inte ens vinterjackan jag suktat efter. Nä, jag ska återanvända en gammal faktiskt. Ju mer kläder man har dessto mer vill man ha. Det är inte bra det där=)

Hur bra tror ni mig köpstopp funkar då?
Ja, inget vidare när man besöker Balders Hage och hittar världens sötaste julpynt.
Nu spenderade jag inga stora summor men många bäckar små..


Yankee Candle med kaneldoft föll jag för direkt och mumma, vad gott det doftar!

Sifferskyltar till adventljusstaken för 39.-

15 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Jag är så sugen på att ta hem Yankee candles...pepparkaksdoften är underbar.

Kram Maud

Vero sa...

Härligt med juldofter. JAg köpte något ljus här i veckan och har det tänt om kvällarna och det doftar så gott i hela huset. Underbart.

Ha en bra dag!

Anonym sa...

åh, dina bilder får mig att länta till jul! Vilket fin idé med blockljuset, det ska jag försöka mig på här hemma.
Ha det fint!

Lisas inredningsblogg sa...

Så fint du gjort med ljusen!
svar: Tack balkonglådan finns på ikea :D
Du jag pratade med Cathis som gör silversmycken vi pratade om att du hade bloggat om Etsy eller Christian Larue... vart har du det inlägget om det nu var du som hade bloggat om det? KRAMMMM

Anonym sa...

Vilka härliga pynt du hittat. Måste helt klart göra ett besök i butiken då jag är i Gbg. Tack för tipsen om shoppingen förresten=)
Det är så kul att gå på butiksjakt men ibland kan det vara fint med lite förhandstips oxå...

Tineling sa...

Vilken julstämning!!! Dom där hjärtarna ser riktigt söta ut!!!

Hannis sa...

Visst är det galet med detta shoppande=))
Jag stog och provade jackor i går när vänninan sa:
Hur många har du hemma?
Hm..Blev ingen jacka med ett nytt Olivträd!!*fnissar*

Förstår att du inte kunde motstå julsakerna!

Ha en härlig helg!

Fröken Fräken sa...

Nämne alltså alltså!! Är det där mossiga jag ser ett mosshjärta från blomsteraffären som ligger liksom tillsammans med Lagerhaus där i Göteborg?!?! Ett sådant fick ju följa med mig hem också , fast varianten med en vit ros i. I handbagage naturligtvis. Jag hann till Balders hage. Tio minuter innan de stängde... frustration!!

Anonym sa...

Köpstopp...kan ju vara bra tills man hamnar på ett så underbart stället med så fina saker!!

~Livet i byn

Anonym sa...

Köpstopp brukar innebära att man bara köper små billiga saker, något måste man ju få ta med sig hem ;) Balders Hage har mycket fint, ett kanelljus "måste" jag också ha, ska kila dit imorgon... :)

♥ Fyra årstider sa...

Sifferskyltar är ett måste trots att plånkoken är tom efter mycket nätshopping.
Kram Lotta

Jane sa...

haha ja du är rolig du, köpstopp?! var det du som sa det eller var det C??
Vi koppla in spisen igår, så jag kan ju börja laga mat igen!
Det där du beställde på ljuspartyt har kommit..det var typ snart 2 veckor sedan, jag ska fixa så att den kommer iväg till dig men kan dröja en sund till vettu!
Åå jag är så sugen på lite mer grejer från cult design, skulle vilja ha någon form av krukor som jag kan ha på köksbänken med någon fin blomma..å så skulle ja vilja ha lite söta lyktor, fanns några som jag så med tomtenissar på=)
nä nu du bruden måste jag fortsätta elda är ju svin kallt inne 19 grader brrrr..hade 16 i sovrummet!
Du har ni sett nån snö?? det har jag;)puss kram my babylove

jennys hus sa...

vad fina merry cristmastagsen var. Nu börjar man längta tills man får ta fram lite juligare inredning & såklart att få julpyssla:-)
Trevlig helg/jenny

Anonym sa...

Åhhh vad fina! Och jag som ääälskar Balders hage. Dom har så otroligt fina saker!! Nu blev jag sugen på att bara springa dit.. tihi
Kramis

Anonym sa...

Köpstopp är inget kul alls, har man inte hittat en massa innan gör man det då minsann. Funderar oxå på att köpa ett Yankee Candle har aldrig haft nåt men många bloggar ju om dem så jag måste ju testa.

Balders Hage har jag aldrig besökt får se om man har vägarna förbi nån gång....

Ha det så gott!!