måndag, oktober 6

Sisters By Heart


Måndag igen...
Är det bara jag som tycker att veckorna går snabbt?
Svosch, så är det oktober och jag anar redan julkänsla hos många. Tänk, snart är det dax för glögg och julklppsinslagning, var tog tiden vägen?
Vet inte om det är för att man blir äldre eller om det verkligen är så att klockan börjat gå lite snabbare=)
Snart drar vi tillbaka klockan och det blir mörkare och mörkare ute. Det är en väldans åtgång på stearinljus här hemma..redan..
Hur ska det bli senare i vinter??=)

Tänkte slå en extra volt för Willow Tree
Träfigurer med lite julkänsla faktiskt..
Fick den finaste av min lillasyster "sisters By Heart" Och den står så fint i fönstret här hemma!
Kika in på hemsidan, det finns så fantastiskt många fina!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tiden går verkligen fort! Vilken söt träfigur du fått av din syster! Ha en bra dag!

Jane sa...

Ja den är fin;)såklart:) ha en bra dag gumman kramar

Anonym sa...

Jättefin träfigur, med ett budskap dessutom. Ska kika in på deras hemsida nu.

~Livet i byn

Hem och Lycka sa...

De är verkligen fina, gav en till makens kusin när hon gifte sig med sin Robert..

Cupcakesformarna har jag köpt på Rusta, Ilva och så Klara färdiga! kram

Anonym sa...

Ja, visst är de underbart fina! Jag har två stycken. Älskar dem! Vill du se vilka jag har, så finns de på dahlarna-länken i denna kommentar! KRAMISAR!!!

Anonym sa...

Ja, visst är de underbart fina! Jag har två stycken. Älskar dem! Vill du se vilka jag har, så finns de på dahlarna-länken i denna kommentar! KRAMISAR!!!

Fröken Fräken sa...

Oj, jag ser att symaskinen har gått varm! Det är mina takter det! Får man sedan se resultatet?

HAr nog inte sett dessa figurer förut med det är skönt med saker som har hantverkskänsla över sig!

♥ Fyra årstider sa...

Jag som bor ute i skogen märker hur mörkt det blir tidigt, men tur att vi har ljus. Jag eldar massor.
Kram Lotta

Jane sa...

tycker att det blir så mycket vitt, vi tänkte sätta den vita panelen under skåpen och kakel bara vid spisen..så du gillade tapeten??!!

Anonym sa...

hejhej! tack för din omtanke :) jag mår bättre nu, men inte helt bra. det kan ta ett tag innan njursvikten och leversvikten försvinner, och innan blodet slutar att bryta ner de röda blodkropparna :( men men jag lever och det är jag glad för :)

vilka fina figurer :) ska kika mer nu :) stor kram sara

Anonym sa...

Hej hopp!

Hittade hit via en massa "klickande". Håller med dig - visst går tiden snabbare. Tror inte det är åldern, det är bara alla intryck som gör att det går snabbare. När sitter vi ner och gör ingenting? Utan intryck, utan att tiden rusar.

Tycker själv att tiden rusar fram och jag hinner inte det som jag kanske verkligen skulle vilja. Många gånger tänker jag: sen ska jag....

Då är det viktigt att stanna till och njuta en liten smula :)

Ha en underbar vecka!

Anonym sa...

Vilken pärla till syster du har=) Ska bli kul att få se din hissgardin. Hur gjorde du den? Funderar nämligen på att hänga upp en vit i köket men har inte hittat någon färdig som jag gillar.