onsdag, oktober 8

Rumpan bar



Idag är det verkligen höstväder ute. Krispig luft och strålande sol. Vantar och mössa på!=)
Kan det inte vara så här jämt, sol och röda löv, det hade jag älskat!
Nä, istället märker jag hur mörkt det är om eftermiddagarna och hur kallt det blivit när man går ut med hunden om kvällarna. Det nalkas vinter..
Brr, jag fryser nästan när jag tänker på det.
Kan vi inte hoppa över det tråkiga med vintern? Härligt höstväder.. hopp och så har vi jul..hopp och så har vi våren igen!!
Det röstar jag för!
Vinterjackan måste inhandlas, ett köp som skapar ångest eftersom det är dyrt med snygga jackor. Snart måsta jag bestämma mig, annars får jag gå med rumpan bar..och det vill jag ju Inte!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken läcker bild, gillar den starka färgen i den - och jo det där med vinterjacka, en sån måste visst jag med skaffa.....

S o F sa...

Samma här.
Gillar hösten och alla dess färger men är INTE svag för vintern.
För min del så skulle jag mycket väl kunna tänka mig att vara björn och gå i ide, för att vakna upp nån gång i februari-mars nån gång.

Tröstar mig/oss med lite fondväggstapetsering.

Ha det!

In my house sa...

Hej hej!!! Vi har faktiskt jättefint väder idag,,, solen lyser - då blir man lite glad!!!

- Visst, håller med,,, vinterjackor ev kappor är dyrt... Men ett ont måste och lite kul!!! Men fasen vad man hade kunnat fått mycket annars för dom pengarna!!!

- Du nämnde att vi hade samma frissa typ,,, åååå jag hade velat sett =) =) =) =)

Kramar j

Anonym sa...

Kikade lite på jackor i dag när jag var till stan. Men de är ju så dyra de lite finare!! Vi får väl se hur jag gör...

Snygg hissgardin nedan, du är så duktig!

~Livet i byn

Anonym sa...

Hopp! Hopp! Gärna för mig!
Är också ute efter en jacka... ett jobbigt kapitel, håller med dig!

♥ Fyra årstider sa...

Nej, det går inte!! För mig är hösten lugn och ro, elda, fika, färg, lukta löv m.m
Kram Lotta