onsdag, oktober 22

MaNoLin To Die For...


Jag har pratat om henne förr men det tåls att göra det igen!
Söta & duktiga Malin Nordström-Lind som ligger bakom MaNoLin, gör underbara smycken sådär som jag gillar dem. Egna med roliga och vackra budskap.
Favoriten är receptringen som jag så himla gärna vill ha på mitt finger!
Nåt att önska av tomten tro?
Ni som missat hennes fantastiskt fina smycken, gå in och njut av hennes galleri. (Går även att beställa via hennes hemsida!!!)
www.manolin.se


Text på smycken har alltid varit min melodi och det gör ännu saken lite bättre när det går att få valfri också!!=)
Sen älskar jag när silvret blir slitet och lite ruffigt, det är vintagekänsla över det hela!
Hade jag lite mer pengar i plånkan skulle jag köpa varenda liten pinal hon har..Lovely!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ARmbanden är helt klart mina favoriter!

Anonym sa...

Jaaa, hennes smycken är favoriter hos mig också. Trillade över sidan på internet för några månader sedan och fastnade läänge.
Men jag har inte beställt något ännu, vill lixom du ha alllt.

Hoppas att du får en mysig helg!
Kram Joanna

Anonym sa...

Vilka helt underbar smycken! Jag ska genast ta en titt där. blev helt såld i ringen.. åhh
Kramis (hoppas att du har en mysig fredag)

Anonym sa...

Oh men du!! Så mycket snygga saker...jag blir alldeles snurrig.

~Livet i byn