onsdag, oktober 22

Star..


Plitade ihop en stjärnmall förra veckan men kände mig inte riktigt nöjd. Idag tog jag fram mallen och ritade om den lite. Ja, det blev en ganska rak stjärna.=)
Sydde lite snabbt ihop en stjärnpyntkudde i två tyger. Rött med vita prickar och baksidan blev rosa och vitrandig.

Vet inte vad jag ska ha den till men den får agera julpynt av nåt slag tror jag minsann..

Snart är tyget jag köpte hos Panduro slut, så det är dax för lite nytt (inom snar framtid.) Tänkte att jag skulle våga satsa på nåt mer avancerat projekt den här gången!!!
Vet inte vad riktigt, men det ger sig nog. Tror på två lappkuddar till våra sittpuffar från Ikea.

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Jättefin, du är då så påhittig!

~Livet i byn

Anonym sa...

Vilken gullig stjärna du har gjort!

Svar: Tack så mycket för din lyckoönskning till mitt nystartade företag. Det värmer!

Det är omöjligt att säga vad det kommer att innebära. Det enda jag vet är att jag har stora planer. :)
Kram Sandra

Anonym sa...

ÄR det inte avancerat nog med stjärnor? ;) Jag kan möjligtvis sy ihop en fyrkant och tycker DET är avancerat.....*ler*

Anonym sa...

Åh vilken fin kudde! Du är så pysslig och duktig!

Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Snitsigt sömmande! Jag känner igen det - du har kommit in i ett SYBEROENDE! Välkommen in i föreningen!! Måste nog sätta saxen i mitt svartvita fynd till helgen, jag hör hur det ropar på mig!

In my house sa...

Hihi,,, jag höll oxå på att kissa ner mig av skratt,,, hehe!!!! Blev de någon frissa som passade!!! tihi.
Ocj OJ vilken fin STAR,,, Mmmm gossig!!
- Nä minsann och da,,, ögat hänger,,, är trötter... Natti natti =)

♥ Fyra årstider sa...

Super fin och helt i min stil...tänk att det blev ett hjärta tillslut.
Kram Lotta