fredag, oktober 17

Höstmys..


Igår försvann allt ljusarosa nästintill och ersattes av lite mer höstiga färger. Kände att det var dax med en liten förändring hemma.
Köpte nya växter men annars är det inte en pinal som är ny. Jag rotade runt bland alla inredningsdetaljer och hittade lite smått och gott.
Nya växter gör stor skilnad , det måsta jag säga..
Fast eftersom blommorna vi hade här hemma hängt med i nästan 10 år var det på tiden att byta ut kanske..=)



Den höstiga löparen från Cult Design är ett litet fynd från Tradera för 20:- Har funderat på när den ska användas men nu kom den väl till pass.




Äppelfatet är ommålat från brunt till vitt och det kändes som en rejäl uppiffning.



De tre ljusstakarna hittade på Indiska för längesen, de är lagom höstiga och vem kan motstå ljusstakar?

Ikväll kommer H&K på besök. De ska titta på en lägenhet i samma trappupgång som vi. Ha, vad är oddsen att vi som jobbar med varandra ska bo i samma hus också?
Rätt trevligt säger jag, en promenadkompis är inte fel!!=)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Dina manchetter var skitfina oxå!!!!
Jisses vilken fin fruktskål!!!
Jag måste nog iväg och köpa mig en sprayfärg jag med, har hur mycket som helst i skåpen som inte kommer fram pga fel färg :)
Hur lyckas du med dina orchideer??? Jag har lyckats ta död på 4 st de senaste 2 åren.... //anna

Anonym sa...

Va mysigt å härligt!

Anonym sa...

Blev jättefint & höstigt. Löparen var ju dösöt! Tradera är riktigt, riktigt bra alltså!

Anonym sa...

Du har gjort så höstigt och fint! Löparen är ju bara för underbar, vilket fynd :-)

Ha en trevlig helg!
Kram Anna

♥ Fyra årstider sa...

Idag kommer mannen hem med sprayfärg, nu får jag leta efter gammal bråte. Gillade dina ljusstakar på bordet.
Kram Lotta

Jane sa...

Jätte fint..som jag sagt tidigare önskar jag att du fanns närmare=)

Berättade jag att vi beställt en ny köksmöbel?? en fin lite mindre möbel med skiva vid mycket folk=) 4 stolar, beställde den på mio möbler, vet inte riktigt när den kommer men det kommer bli fint, om du kollar på mio möbler och möbeln heter kvadrat tror jag det va=) puss å kram

Fröken Fräken sa...

Hälsa herrn därhemma från Fröken Fräken att om magnetfärgslösningen suttit där i två år så är det visst hög tid att ändra om! ;-D Klart att man måste få göra om lite. Tycker det blev fint med höstigt tema, själv är jag abslout inte redo för några julpysslerier.

Jamen, jag är nog inte rätt person att sköta en utlottning, nu börjar jag ju tycka att det är så synd om alla som inte vinner att jag började fundera på att sy kuddfodral till alla, men då skulle jag nog inte hinna med att göra annat...

tina | pepparochvanilj.se sa...

Tack för att du ville tävla hos mig på Peppar och Vanilj! Tyvärr vann du ju inte denna gång, men jag önskar dig större lycka nästa gång! Håll ögonen på min blogg, snart blir det en ny tävling!

Trevlig helg!
Kram Tina

Ps vilka härliga höstmysbilder du visar! MYYS!!!

Anonym sa...

Super mysiga bilder :)

Anonym sa...

Så höstigt och fint du gjort det, jag gillar färgvalet.

~Livet i byn

Anonym sa...

Vad fint och mysigt det blev!
Kram Sandra

Cel'Dara sa...

Vad mysigt det ser ut. Jag gillar verkligen löparen. :-)