lördag, oktober 18

Petrified In Pink..



Det är 1000 projekt som inte kommit nånstans här hemma. Tapetsering i tvrummet, Väggord i sovrummet och så har vi ju tavelväggen i vardagsrummet.
Tavelramarna har suttit uppe en längre tid men några fina foton har jag inte sett röken av.
Egna foton eller foton från en duktig kompis var tanken men inget har hänt. Man blir så hemmablind att den där tavelväggen lika gärna kunnat vara klar.
Nu har jag iallafall så smått börjat fundera över den och tyckte att det skulle vara fint med nåt från Petrified In Pink
Love i svart blev det bland annat och resultatet är jag riktigt nöjd med.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är riktigt fina de Love trycken. Skulle bli kanonsnyggt i var som helst.

~Livet i byn

Ulli sa...

Visst är de fina, trycken från Petrified in Pink. Klurar på en beställning. Vilken läcker tavelvägg. Me like :)

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Ulli

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kärlek kan man aldrig få för mycket av så tavlan är perfekt:)

Superfin är den helt enkelt!

Kram Annica

Fröken Fräken sa...

Ska jag ringa till din chef och säga att nu måste du få vara ledig mer så att du hinner pyssla?!
Detta påminner mig om att jag nog också får ägna mig lite åt mina tavelramar. Det är inte snyggt när tavlor sitter uppe med pappersbilden som följer med köpet sitter kvar... Undrar om jag ska rama in snygga presentpapper?!

Ja, jag tappade lite lusten till den där MArimekkomålningen nu.. tror att jag ska hitta på något annat!

♥ Fyra årstider sa...

Den var verkligen fin, kollade in deras hemsida. Tack för tipset.
Kram Lotta

Anonym sa...

Oj så snyggt det blev!
Kram Sandra

A home far away sa...

Ahhh så fina, älskar allt som det står Love på!

Ha en fin helg
Gunilla i Singapore

Sus sa...

Fint syrran! Jag har precis framkallat några bilder jag tog på ungarna med den nya kameran och dessa bilder var beställda i svartvitt men kom :o( i färg så det blir att fixa nya men tanken var att ha dem på en vägg och de skulle vara lite schysst med dem svartvita!

Nu ska jag absolut använda dem till något annat men min idé är kvar... Jag lade upp en bild på de framkallade bilderna i fall du vill se dem!

Det är så roligt att fotografera! Äntligen får jag utnyttja mina lärdommar jag fick när jag gick foto och bild i Jönköping.

Kram Sus

Lisas inredningsblogg sa...

Så fint det ser ut! b

Mia sa...

Vilken läcker fotovägg!

Kram Mia

Anonym sa...

Lovemotivet är jättesnyggt och hela din fotovägg så fin!

Kram Anna

petrified in pink (Petra) sa...

Vad fint det blev, glad att du är nöjd! Skulle det vara OK om jag lånade dessa till mitt inspirationsgalleri, givetvis med länk till dig?

Anonym sa...

Hej och tack för en fin kommentar!

Precis sådär (som på bilden) vill jag ha mina bilder. Precis sånna ramar... Å, längtar efter egen lägenhet (bor i hyres nu).

Ha det bra

Jane sa...

tjo..kolla in svt och nyheter mittnytt och se repotget om skolan och lite till i undrom..lova är med om man är snabb=)

Anonym sa...

Härlig blogg! Vill tipsa om en underbar webbutik: Valentin http://www.byvalentin.se ,trevlig kväll!

Pysselpralinen sa...

Hej!
I´m back! Ääääntligen! Pust vilken lång frånvaro, jag har ju nästan gått i bitar av saknad och frustration över att inte ha tillgång till internet eller tid att blogga.
Vad gullig du är! Tack för ditt meddelande, det värmde så gott nu när jag är alldeles ensam här uppe i den stora staden.

Vad fint du har fått det hemma! Höstpyntandet blev ju kalasmysigt. Jag gillar också sakerna du målade! Måla bör man! =) Idag köpte jag ett par saker som behöver minst ett par tag med penseln och en burk vit färg. Ska hämta dem i Gbg nästa helg tillsammans med en del annat.

Vi ses igen!!! =)

tina | pepparochvanilj.se sa...

Vilken fin tavelvägg, charmen med dessa tavelsamlingar är ju att de går att förändra med jämna mellanrum...Men då gäller det ju att man framkallar några av de där härliga, roliga, fina korten!!! ;D

Jag har med assistans av min mr K satt upp en liten mini tavelsamling ovan vårt piano som vi nyligen fått hem från svärföräldrarna eftersom vå lilla tjej precis börjat på musikskolan. Det är inte världens vackraste inredningsdetalj men man vill ju uppmuntra den musikaliska ådran hos kidse!:D

Kram Tina

ps. det kanske kommer en bild på min lilla tavelsamling (trots att det faktiskt fattas bilder i 2 ramar...;D