onsdag, oktober 29

Rea..


När jag läste att Perlan Living hade rea var jag inte sen med att lägga en beställning..
Var nästan på vippen att beställa hem pannkaksskålen redan dagen innan. Tur jag hade is i magen för vips var det halverat pris=)
Sen hade jag kikat på dessa söta kaffekoppar också. Roliga att ha när det kommer främmande!
Det blev saker för den nätta summan 500-lappen. Lagom i dessa tider.

Nu är det dax för frukost med 2 av tjejerna på jobbet. Höstmys med nybakt bröd och kaffe Latte på stan! Bra start på dan!

10 kommentarer:

Vero sa...

Har du någon länk dit? Känner mig shoppingsugen... hihi...

Vero sa...

Härligt!
Tack för det!

Ha en bra dag!

Jane sa...

Hej hopp!! jag hämtade ut diskmedelspumpen igår och salt och peppar karen..Robert sucka lite lätt..haha men det komer bli fint.
Vi är lite slöa just nu..trött som tusan, men det är väl bara att bita ihop, jaa du det var ju hur skönt som hellst att åka till birsta själv, Lova hade saknat mig jättemycket så på natten släppte hon inte taget om mig..gosa mamma sa hon;) sött va?!
Puss och kram

Anonym sa...

din nya tapet är helt underbar...det blir såååå snyggt hemma hos er..
är lite avis faktiskt.

kram Nina

Anonym sa...

Vad mysigt med frukost med vännerna på stan! :-) KUL att få göra fynd ibland (det är såklart ALLTID kul att göra fynd...) Ha en fortsatt mig kväll! KRAMISAR!

Anonym sa...

Vilket bra reatips, den där pannkaksskålen är jag spekulant på (måste bara intala mig själv att jag verkligen behöver den) ;) Blev förresten jättesnyggt med nya tapeten, duktigt att du gjorde jobbet själv!! :) /Frida

♥ Fyra årstider sa...

Jag tror jag kommer hem och snor de där när du sover *fniss*
Kram Lotta

Sus sa...

Åh jag hade också velat vara med på den fikan på stan! Jag måste komma ner på visit och vi gå på myscaféerna på stan!

När kan vi komma?

Kram Sus

Anonym sa...

Nä, de fick knappast tag på några juveler! ;) Man kan ju inte låta bli att undra vad "timlönen" blir, vilket hederligt jobb som helst borde ju ge bättre utdelning än att försöka sälja gammalt vindskrafs, håhåjaja... Pannkaksskålen var förresten slut, så jag slapp shoppingångesten där ;)

Anonym sa...

Härlig med Rea! snygga koppar, verkligen! Kram Hanna