fredag, oktober 10

Fredag..


Efter en tung dag på jobbet är det så skönt att komma hem till mina små grisar här hemma (sambo+hund).
Köpte lite mer tyg i dag så här ska det pysslas..


Sen har jag börjat prenumerera på lite olika tidningar också..
Fick Sköna Hem i brevlådan idag. Hade verkligen ingen koll på hur många tidningar jag valt=) Tydligen 3 st
Jaja, det är kul läsning även om det kanske räckt med 1 eller 2 st=)


Nu ska jag njuta lite av kaffet och snegla lite på Idol, sen blir det sy av!!
Har inte hunnit med alla bloggbesök som jag önskat, ska skärpa till mig=)

Trevlig helg!!!

7 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Super fina hjärtan, ska till stan på söndag då ska jag löpa lite tyg och nya prylar.
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Vad fint du pysslar! Vilka tidningar fler blev det än Sköna hem? kram!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härligt söta hjärtan! Åh vad jag önskar mig en symaskin!!! Jag vill oxå sy hjärtan;)

Kram Annica

Pysselprinsessan sa...

Åh, vad fina! Jag önskar att det fanns prickigt tyg i Umeå oxå! Men jag har letat i VARENDA butick... och nej... Tur att man kan lite på Panduro! Nu måste jag beställa alla deras prickiga tyger! :)
Kramar

Cel'Dara sa...

Fina hjärtan du har gjort. Prickigt och rutigt i rött och vitt är helt och hållet min melodi. Nu blev jag riktigt inspirerad! :-)

Fröken Fräken sa...

Det verkar som om du har blivit biten av tyghjärtanspysslande! Jag känner så väl igen mig..
Jag tycker att det är svårt att hitta en inredningstidning som verkligen motsvara min smak, men man får väl inse att de flesta tidningar kanske siktar på mer än bara mig som prenumerant... hoppas helgen flyter på fint!!!

Anonym sa...

Gissar att du syr för fullt just nu, eller slappar du framför tvn?

Ha en mysig kväll vad du än hittat på...

~Livet i byn