torsdag, oktober 2

Bloggkoll


Glöm inte att följa min blogg på Bloggkoll!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör jag redan :) Vill ju inte missa dina härliga inlägg.
Kram Sandra

Anonym sa...

Det gör jag redan, jag med!

J sa...

Hej!
Tack för kommentaren i min blogg. Ja, visst är tyget Staden fint! Har inte hittat det här omkring ännu, men jag letar fortfarande.
Jättefin blogg du har. Det är så roligt med alla nya bloggar som man stöter på, återkommer gärna!

Kram

Anonym sa...

Självklart så gör jag det redan!!!! Vill inte missa någonting!!!

Anonym sa...

Du finns med hos mig på bloggkoll sedan lääääänge :0)

~Livet i byn

Fröken Fräken sa...

Jag är krånglig och använder inte bloggkoll, vill istället överraskas!
Min rullgardin är jättelätt att sy, i princip bara fyra raksömmar. Svisch bara!!

Ha en myyyysig fredagskväll!

♥ Fyra årstider sa...

Klart jag följer dig på bloggkoll, bara det fungerar.
Kram Lotta