måndag, december 1

Julpyssel...


Härom veckan ropade jag in tre gamla notböcker på Tradera. 30.- betalade jag och nu kan jag pyssla tills jag ramlar av stolen!
Notpapper är så himla fina och man kan göra väldigt mycket. Slå in presenter, göra söta tavlor eller varför inte sätta fast lite på Ljus.

Ståltråd och några pärlor hittade jag i min pyssellåda och vips blev blockljuset något roligare att titta på..

Stämplarna har åkt fram och nu ska jag försöka pyssla lite varje dag hela december..vi får se hur det går!

13 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Ja jag håller med, det är verkligen fint med gamla notpapper. Handlade en bunt på second hand för ett tag sen. Perfa! Och vad fint blockljus du har dekorerat.

Kram

Camillas dagar sa...

Men supersnyggt med noterna på ljuset!!!
Kram!

Anonym sa...

hej hej :) vad fint du gjort hemma, och vilket bra pris på notbladen :)

så kul att kolla in din blogg, vi har samma smak i mycket :) ser bland annat min nya lilla gris även hos dig, den fick följa med mig hem från senaste hemtexbesöket :) ska kolla efter det där yankee candle ljuset.. har deras "cinnamon and sugar" hemma, luktar också ljuvligt, som julaftons morgon när man gör tomtegröt!
mmmmm...

ha en underbar måndag :)

stor kram sara

Anonym sa...

Du har så många jättefina pysseltips! Det blev verkligen jättefint med nothjärtat på ljuset!

Kram Anna

Anonym sa...

Hur läckert som helst, du är så fiffig och så snyggt det blev sedan.

~Livet i byn

Anonym sa...

Åh tack snälla för din kommentar! Det värmde verkligen i hjärtat ska du veta!!! Tack!

Vilka fynd du har hittat på Tradera! roligt med notpapper, det kan man göra vad man vill me.

Ha en trevlig vecka!
Kram Hanna

The Primetime family sa...

Inspirerande julpynt! Snyggt!

Vit Gladiolus sa...

Wooow vilka häftiga stämplar!!!
Kraaaaamm

Vero sa...

Vad snyggt med notpappren. Har jag nog aldrig ens haft tanken på.

Ha en fin kväll och vecka!

Vit Gladiolus sa...

Hej igen! Du har något att hämta hos mig!
Kram

Helen sa...

Jag ska också se om jag inte kan få tag på notpapper, man kan använda det till så mycket!
Snyggt blev ditt ljus i alla fall också!

Ida sa...

Varför inte damma av lite gamla sångar-takter? Öva lite på....vad hette det när man sjöng direkt från noterna? inte acapella.....a...

Anonym sa...

Bilden på stämplarna, va snygg den var :D Känner mig inspirerad och sugen på att packa upp mina nyinköpta från Clas Olsson (hoppas att de är ok)

Tack för kommentaren om mina bokstäver, det kommer att komma fler så småningom!

Kram Tina