måndag, december 8

IKEA

Helt otroligt, jag har gått och blivit sjuk!!! Igen!!
Orkar faktiskt inte med riktigt, dessutom har jag inte tid med sånt..
Men det är tydligen inte jag som bestämmer..

Nu när jag sovit 13 timmar i sträck kände jag att det var dax att packa upp IKEApåsarna.
Mest julpynt köptes men inte ska det användas till granen inte. Nä, man kan pynta så himla mkt annat=)

Söta paket i rött från IKEA gör sig fint på silverbrickan med ljus på. Man måste inte ha allt kul i granen tycker jag!

Söta Pållen har fått ett rött band om halsen. Han behövde julpyntas han med=)


Köpte en lykta i somras som stått ute på balkongen och rostat. Nu fick den komma in i värmen, pyntas med kottar och ett stort blockljus. Den kommer bli perfekt ljuskälla om kvällarna.


Nu ska jag krypa ner under filten och dricka te...

16 kommentarer:

Ingela la la sa...

Stackare.. Krya på dig vännen!

Kram

Ingela la la sa...

Glömde säga att sakerna från Ikea var jättefina!
Jag har lagt till dig i min blogglista, hoppas det är ok!

Kram

Camillas dagar sa...

Näe, krya på dig nu! Jag har känt mig hängig hela helgen, men det verkar ha vänt, för i dag är jag piggare igen. Skönt!
Kram kram!

Anonym sa...

Nej fy vad trist!!! Hoppas du repar dig snart .
Fin fina saker från IKEA:
Kram kram

Nettan sa...

Nää inte igen, vad tråkigt vännen, hoppas du kryar på dig snart !
Fina saker du shoppat på IKEA =0).
Måste komma ihåg att köpa röd/ vitt snöre.....det är mycke nu !

Kram Nettan

jennys hus sa...

Så fint du pyntat!! Jättefina bilder också:-)

Krya på dig!!
Kram/jenny

S o F sa...

Fina bilder på fina saker!

Skickar lite krya-på-dig-vitaminer genom cyberspace.

Anonym sa...

Stackare, inget roligt att vara sjuk! Kanske kan pigga upp dig lite med en utmärkelse du har fått hos mig :)

Jag har en likadan ljuslykta som du på min balkong, kanske dags att plocka in den så den inte rostar bort, bra att du påminde mig. Det var snyggt med kottar i den, själv har jag inget annat än dammtussar att stoppa i min ;) Kram

Villa Carl Larsson sa...

Sååå fint! Jag ser att du också föll för det randiga tyget på IKEA hihi. Det är så fint. Vad ska du göra med det då tro? :) Kanske får jag se framöver.. hihi
Fint att pynta en julbricka med ljus och paket. Det finns så mycket man kan göra och som du säger, man behöver inte ha allt i granen. Jag gillar allt på dina bilder som vanligt *L*

Hoppas du blir frisk snart. Te gör gott. Det har jag också druckit här under kvällen. Krya på dig. Massa kramar

Helen sa...

Superstrist att du är sjuk igen! Hoppas att det snart går över!
Fina saker du köpt på IKEA.

Tineling sa...

Vad fint du gjort!!! Krya på dig! Kram Tina

Ett skönare liv sa...

fina bilder :)
krya på dej !
kram nadja

Britt sa...

Hej!
Din blogg är verkligen helmysig, jag lägger dig bland mina favoriter!

Ha enbra dag!
Kram Britt

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Så fin hyasinten i koppen med kottarna är...
Kram Linda

Anonym sa...

vad trevligt att jag kunde bjuda på en liten nostalgitripp inne hos mig då :)

Mjuka sa...

Fina ikeasaker! Krya på dig!
kram Malin