tisdag, december 9

Dream...

Fick ett sms om att jag hade nåt att hämta ut på posten!!
I mitt huvud kunde vara vad som helst, särskilt nåt från Tradera, men gissa om jag blev glad när lilla ordet DREAM låg och väntade!!
Inte alls nåt från Tradera utan från Ommdesign.se
Väldens snabbaste leverans och världens goaste personal.
Blev lite irreterad när inte priset stämde överrens med vad jag blivit lovad så jag ringde och lämnade ett ilskt meddelande.=)
Vips, så ringde de upp och löste problemet. Ett mänskligt misstag helt enkelt!!
Så för alla intresserade kika in på hemsidan och njut av roliga fina och snygga saker.
Vill man ha ett namn, ord eller en symbol kostar det mellan 200-349:- frakt 50:-



Jag funderade så länge på ett väggord men gillade detta mkt bättre. Ett enkelt ord i sovrummet som dream tycker jag är helt perfekt.
En fin julklapp annars kanske?

20 kommentarer:

Ingela la la sa...

Skitsnyggt! Jag hoppar vidare till hemsidan...

Hoppas du mår bättre!

Kram

Anonym sa...

Åhh Malla nu blev det ytterligare en sak på önskelistan..den börjar bli otroligt lååååååång nu.
Jättefint!!!

Anonym sa...

mm, så läckert! vågar knappt gå in på hemsidan och kika, för då kommer man väl vilja ha 100 saker?!

kramar!

Anonym sa...

Hälsning från ett snörikt/kallt/blåsigt Härnösand :)
Jäsiken vilket fint "väggord", måste genast in och kika hos Ommdesign!!! //anna

batgirl sa...

Riktigt snyggt! Tack för tipset!

Anonym sa...

Kanonsnyggt helt enkelt. Ska genast kika in på deras hemsida.

~Livet i byn

Camillas dagar sa...

Supersnyggt!!! Bättre än väggord, för det där kan man ju flytta omkring efter tycke och smak. :)
Ska också kika in där.
Kram!

Pysselprinsessan sa...

Superfint! Passar perfekt!
Kramar

Fröken Fräken sa...

Åh, så supersnyggt! Kändes ju också lite annorlunda, jag gillade också detta mycket mer än väggord, det är häftigt med en tredimensionell effekt! Jag hittade bokstäver för 20 kr styck på Tiger i Malmö, så gissa om jag svepte med mig ett gäng!

Öh, hallå, vad? Du pysslar ju massor, det ser jag ju på de senaste inläggen! Ljus, tyger, målade bräda (hur går det med den förresten?) men pyssla du på med lite krukor också!! Hoppas att du snart känner dig bättre, jag tror att jag är fri från min förkylning... ta i trä...

jennys hus sa...

Jättefint!!! tack för tips om webbshopen, måste in och kika:-)
Kram/jenny

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men gud vad snyggt! Måste kolla in hemsidan!!!

Kram Annica

Villa Carl Larsson sa...

Ja det var verkligen underbart snyggt och när det är så fint och platsar så bra i sovrummet så drömmer man nog bara fina drömmar :)

Kram

Anonym sa...

Vilken härlig service! Ordet var superfin.
Kram Sandra

Pysselpralinen sa...

Den där detaljen var ju supernice! Bra julklappstips.
Ett annat bra julklappstips är ett presentkort från Bruka-butiken till mig. Japp. Jag råkade slinka in där idag efter träningen och insåg att där kan jag lätt spendera några tusen. Häpp, häpp.

I afton har jag äntligen börjat julpyssla och gjort tre julkort som jag till och med är nöjd med. Gött! ;-) Ja, det känns härligt att få lite tid till pyssel..ääntligen!

Lägenhetsfixet går sakta men säkert framåt. Det sätts ihop, plockas fram och sätts upp en sak varje kväll ungefär. Inte så fort som jag skulle vilja men, men.
Hur är det med förkylningen? Piggare efter lite pyssel? =)

Vero sa...

Jättesnyggt och inte alls dyrt.

Själv så väntar ja gpå min kamera nu...

Britt sa...

I love it!!
Måste nog ta en närmare titt på den sidan. Skulle kunna önska mig en i födelsedagspresent men mina önskningar har blivit många nu...
;-)

Britt

In my house sa...

Ååååååå jättesnyggt,,,, kul att få paket med posten,,, speciellt när det blir en överraskning =) Kram kram j

Anonym sa...

Snyggt!!! Saknar nåt över sängen det kanske vore nåt att hänga där. Vill inte ha tavlor...

Ha en bra kväll!!//Mar

Anonym sa...

Hej!

Åh vad snyggt! Vill me ha :). Vad härligt när dom har så bra service, det gör susen!

Jättefint!

Kram Hanna

Anonym sa...

Supersnyggt, hade nog varit något för mitt sovrum. Har fortfarande inte hittat nått snyggt att sätta bakom sänggaveln. Hoppas du mår bättre förresten :)