tisdag, december 16

Tisdag hela veckan.. eller?

Nu är det "bara" en julklapp kvar!!
Jag sveper in i alla möjliga butiker under lunchen för att spana julklappar.. och den som funderar ut allt innan, lyckas nog lite snabbare än andra!=)
Det fattas en klapp till svågern och den får jag nog fundera ett tag till på..

När man kikar på saker till andra, ramlar det ofta ner nåt i kassen till sig själv. Jag vet inte hur det går till men jag lyckas liksom hitta olika köpmoteveringar som passar utmärkt.
På Balders Hage hittade jag en söt minisäck för 19.-i juteväv. Den satte jag en glasburk i för att säcken skulle få lite stadga, sen petade jag ner nån buske av nåt slag, granris verkar ju vara fullständigt omöjligt att få tag i..


Veckan rullar inte alls så snabbt som jag vill. Att sluta jobbet 20:15 varje kväll känns ju inte så motiverande men vad gör man?
Man får ta julklappsinslagningen lite i taget..

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det slinker lätt ner något i kassen från Balders Hage! Söt var den! Skönt att du bara har en julklapp kvar, själv ska jag ut nu...
Titta gärna in på min blogg som jag startat upp såhär lägligt mitt i julefriden...
milla-andante.blogspot.com
(går inte att lägga in den under identitet)

millandante sa...

Nu såg jag din rubrik... (det är onsdag idag hihi...)

Villa Carl Larsson sa...

Vad fin jutesäck :) Mysigt nu till julen förstås. Bara en vecka kvar nu. Jag längtar. Jobba inte ihjäl dig nu bara.

Kram

Vero sa...

Jag är glad att jag inte behöver springa omkring och leta julklappar något mer. Är klar. Och jag har inte heller så många att handla till.

Ha det gott och ta det lugnt.

MissMagicGirl sa...

Det är svårt med julklappar! Jag har typ bara tre klara och börjar få lätt panik... "_"

Tack så mycket för dina snälla ord om min blogg!
Din blogg är också jättefin! Jag kommer fortsätta att titta in hos dig!

Anonym sa...

rekomenderar att handla på nätet, det är sjukt behändigt!

Tineling sa...

Vad fint! Det är lätt att hitta saker till sig själv när man letar julklappar till andra har jag märkt. det kanske är tur för mig iaf att jag inte har så mycket pengar ;) Kram Tina

Britt sa...

va fint!
Jag förstår precis vad du menar, jag har haft min sista lediga dag innan julen och har sprungit på stan nästan hela dan. MEN! jag har bara handlat till MIG! Hur gick det till? ;-)

Britt

Fröken Fräken sa...

Ja, aldrig är det ju så lätt att hitta saker till sig själv som när man letar till någon annan egentligen. Vet inte vilken julklapp som jag trodde att jag skulle hitta när jag svepte in på tygaffären idag... men ut kom jag med lite svartvitrutigt tyg på halva priset..
Fin användning av säcken! Man bara väntar på att en liten gårdstomte ska smyga fram därbakom!