söndag, december 7

Pysseltips

Om man har ett överblivet band kan man lika gärna göra nån nytta av det!
Jag pimpade Kaktusen i går och det blev ganska juligt. Ser ut som en liten present nästan=)



Fick Sötaste Tekoppen av lillasyster när jag var hemma i Norrland för ett tag sen.
När den inte används som tekopp kan man ju göra en fin kruka av den istället. Passar ypperligt till jul, inte sant?

Idag bär det av till IKEA. Listan är inte särskilt lång men man vet ju hur det är på IKEA, alltid kommer man hem med nåt!!
Gillar butikerna runt om så ett besök till Inside Home och EM blir det absolut.
Kanske borde köpa nån julklapp också..

Ha en härlig 2:a advent och tack alla ni som besöker min blogg, ni gör verkligen mig så himla glad!!!

14 kommentarer:

Helen sa...

Kul att man kan ändra en sak så fort med ett litet band.
Tekoppen är ju urgullig, väldigt fint med en hyacint i.
HA en skön andra advent!

S o F sa...

Håller med - supersöt tekopp!
Hoppas det blir ett bra besök på IKEA och att du/ni får en fin 2:dra Advent!

Vi "syns".

Villa Carl Larsson sa...

Det var inte dumt det där inte. Man kan dekorera så mycket fint med olika band. Det kanske man inte tänker på egentligen men det piffar till enormt mycket. Snygg blev den kaktusen :)

Ha det nu riktigt roligt på IKEA. Vi kanske får se vad du kommer hem med *L* Kram

Anonym sa...

överblivna band kan man hitta på mycket ksoj med!

Villa Carl Larsson sa...

Hej igen..
Du har nåt att hämta hos mig om du vill :) Kram

Anonym sa...

Ja åka till IKEA kan ju vara livsfarligt för plånboken. Vet aldrig vad man kommer hem med!!!
Men roligt är det...
Du har något att hämta hos mig Kram kram

♥ Fyra årstider sa...

Den där koppen var ur snygg.
Kram Lotta

Anonym sa...

Vilka härliga pysseltips!
Kram Sandra

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken söt tekopp du f´ått!

Passar alldeles utmärkt med en hyacint i. OCh vad fint med kottarna:)

Kram Annica

Nettan sa...

Va fint du pyntat till det! Gillade koppen! Urfin..gullig syster!
Kram Nettan

Anonym sa...

Vad fint! Ofta är det så lite som gör så mycket!!! :-)
Hoppas att du har haft en mysig dag!
Kramis

Britt sa...

hej!
Vilken fin sida du har och va fint du har pyntat!

Hit kommer jag gärna igen!

Britt

Anonym sa...

Vilken vacker tekopp! Smart att ha den som kruka, då får den stå framme och synas istället för att vara gömd i ett köksskåp :)

Tineling sa...

Vilken jätte söt tekopp!! En av mina hyasinter har slait ut nu. Såg i en annan blogg en tjej som satt ljusmassa och gjort ljus av udda koppar...också jätte fint. Så nu fick du ett tips tillbaka :) Kram Tina