måndag, december 22

Hello, den tar jag!

Ikväll blir det inte många knop..
Slappar i soffan med några bitar choklad. Känns som december varit ett enda stort kakfat faktiskt.
Det har bla. serverats lussebullar varje Fredag och Lördag på jobbet, ni kan inte ana hur mätt jag är!!!
Julmaten är inte det minsta lockande, men äta bör man annars dör man!=)


Köpte ett nytt Yankee Candle idag. VanillaLime heter doften och muuuums, vad gott det doftar.
Vilken mysig blandning med vanilj och Lime, den rekommenderas varmt.
Insåg att detta är det 3:e ljuset på 23 dagar. Dyrt men gott!!!!!




Slank in i min favvo-Reabutik också och vad hittar man där om inte lilla poslinsskålen från Cult Design som jag så länge velat ha.
Den görs inte längre och jag har bannat mig för att jag inte köpte den. Nu var det 50% rea så hello, den tar jag..

11 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Nämen gud vilken söt! En sån vill jag också ha ju!
Kram!

millandante sa...

Vilket fynd!
Ja man tuggar liksom hela tiden...

Anonym sa...

Jag har också ätit en massa kakor och godis hela december, på jobbet har vi fått en massa godiskorgar och hur ska man kunna låta bli dem? Nä, det får bli nyttigheter i januari istället (för choklad e gott!) :)

Vilken är favvo-reabutiken, något jag missat?? (panik i så fall, haha...)

In my house sa...

Önskar dig en riktigt mysig Jul.... och skickar över en stor Julkram =)

Pöss pöss j

Fröken Fräken sa...

Ja, det är mitt stridsrop det, är det rea så ska man passa på! I synnerhet när det ligger en näpen tomte på locket och vilar. Jag har vissa förhoppningar om mellandagsrean...

Här har det varit en skriande brist på lussekatter hela december eftersom jag inte har hunnit baka. Provade ju köpes, men jag undrar just var saffranssmaken var..?!

♥ Fyra årstider sa...

Hej Malla
Önskar dig en riktigt God Jul till baka. Ha det gott.
Kram Lotta

Anonym sa...

bra köp! God jul!

Nettan sa...

Gillar samma sker som du..choklad och doftljus!!;-)
Önskar dig och de dina en riktigt GOD JUL!!
Kram Nettan

Anonym sa...

Åh vad fin byrån blev! Vad duktig du är, tänk vad lite färg kan göra!? :)

Åh vilken fin skål! Cult har mycket fint!

Hoppas att du får en riktig GOD JUL!

Många kramar!

Jane sa...

hallååå.. tordde jag skulle få se bilder på din gran?! men icke ögat ser något=( Du rocky road göttan använde du dig av blockchoklad el vanlig marabou??
Puss

Anonym sa...

Ännu en fin blogg jag kommer fortsätta att läsa! :) Gillar oxå Cult Design saker, köper nånting lite då och då :) Ha det!