onsdag, november 12

Änglavingar..

Ni som känner mig vet att jag älskar smycken. Billiga eller dyra spelar mindre roll.
Nu har jag fått tillökning i smyckesfamiljen och se så söt det lilla stycket är!!!
Änglavingar kallar jag det och visst är det fint?

Jag har turen att få en och annan sak och här är en sån.. Skönt när man har köpstopp..=)

Smycket kommer från Miss Dee och de är både nickelfria och utan bly.
Det jag gillar med mina änglavingar är att det är lite coolare än Miss Dess övriga smycken. Gulligt och tufft liksom!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Åh ett par sådana skulla jag inte bli besviken över att få. Jätte snygga.Kram

Anonym sa...

Riktigt snyggt halsband! Att du fick det gjorde ju inte saken sämre ;) Är det långt eller kort?, syns inte riktigt på bilden...

Pysselpralinen sa...

I lööve Miss Dee. Extra kul att de kommer från Gbg också!
Jo, jag är allt lite lokalpatriot, trots att jag nyss flyttat till storstan. Gbg har ju trots allt varit mitt hem de senaste åren.

Smycket ser snyggt ut. Verkligen trevlig present! I helgen försökte jag själv väldigt tydligt visa exakt vad som står på min önskelista inför julen. Det verkade som att budskapet gick fram, fast risken är rätt stor att det försvinner nån stans i bruset av annat viktigt...får väl skriva en lista också. ;-)
Hur går det med köpstoppet egentligen? Orkar du med?!

Camillas dagar sa...

Halkade in här via din syster. Jättemysig och inspirerande blogg du har. :)
Ditt sovrum var verkligen jättefint. Har själv sneglat på den där lampan från IKEA och Cult design är en favvo även hos oss.
Ha en fortsatt fin dag!
Kram!

Sus sa...

Riktigt snyggt halsband!
/Sus

Tineling sa...

Å vilket fint haldband det ser ut att vara! Jag skulle verkligen bli glad om jag fick en sån present! Sitter dom ihop eller är vingarna separerade från varandra??
Kram Tina

Fröken Fräken sa...

Det var ett stiligt halsband, som sagt inte för gulligt. Vet inte vad som hänt, förut köpte jag massor av halsband och örhängen men nu hittar jag nästan aldrig något jag gillar.. Jag kanske letar på fel ställen?!

Anonym sa...

Gokväll i stugan!
Ja det är ju lite skillnad mellan huspriserna här uppe och nere hos er... Kära syster köpte nyss en 3a i Sthlm för 1,9 MILJONER.... Här skulle man få MINST 2 riktiga lyxvillor för det priset :)

Åh vilket underbart halsband... Måste jag lägga till på min önskelista!!! //anna

In my house sa...

Jaaa, bums iväg med dig till stan... Men duuuu eba-såsen låter kanske konstig till,, men de va skitgott.... LOVAR!!! natti natti

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vilket vackert halsband!!! Är svag för änglar ;)
Kram Therese

Anonym sa...

Supersnyggt halsband! Vilken tur du hade ;-)

Kram Anna

Anonym sa...

Åh jisses så söta :0)

Svar: Jag jobbar första dagen på lördag. Sedan rullar det på fram till jul. Ska bli så himla kul!!

~Livet i byn

Anonym sa...

Hejsan! Jag designar och tillverkar smycken själv och har ett halsband med änglavinge! Kika gärna in i min smyckesblogg: http://tanjassmycken.blogg.se

Anonym sa...

hej hej,

fin blogg, gillar din inredningsstil (rätt lik min egen om man säger så) :)

Såg längre bak här att du fyndat Spira Staden tyg billigt. Jag vill GÄRNA veta vart...även om det nu var ett tag sedan... ;)

Ha det så bra!

Anonym sa...

ÅHHH vilket snyggt halsband! Jag har ett Miss Dee med deras hjärta! Gillar det skarpt! Hoppas att du får en fortsatt mysig helg! KRAMISAR!