onsdag, november 5

Julpynt

Som jag nämnt tidigare slängde jag iväg en beställning hos MiasOnline för ett tag sen.
Några julgrejer blev det allt och eftersom jag nu har det här köpstoppet njuter jag av att se alla små ting jag köpt=)
De står i en liten låda i vardagsrummet, i väntan på att få koma ner till förrådet. Har jag orkat? Nä, de kommer väl stå där tills jag drar fram som en virvelvind i slutet av november..



Sen har jag blivit utmanad av Johanna Och Fröken Fräken
Förlåt, det har tagit lite tid men här har vi då 7 saker om mig..

1. Är livrädd för döden. Kan inte tänka på den utan att jag får kalla kårar och mår fruktansvärt dåligt.

2. Har inget körkort, trots min ålder..=)

3. Älskar pannkakor mest av all mat ever!

4. Tror på spöken och skrämmer lätt upp mig själv när jag berättar spökhistorier.

5. Kan sjunga riktigt bra.

6. Har slutat röka och är så himla stolt över det!

7. Anser att man kan slösa hur mkt pengar som helst på inredning utan att skämmas=)

Jag utamnar alla som känner för det!!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina saker du beställt!
Ha en bra onsdag! KRAM

Anonym sa...

Vad kul att få läsa mer om dig. Duktig du är som lyckats sluta röka - jag ramlade dit efter 4 månaders stopp:( Men skam den som ger sig!!!

Fröken Fräken sa...

Man måste ju få hinna fundera ut några sanningar också! Inget körkort här heller, och jag tycker att jag klarar mig rätt bra utan. Jag och cykeln Bettan kamperar bra ihop!

Tineling sa...

Dom är så söta dom där ljuslyktorna med tomtar!! Jag ska göra din utmaning :) Kram Tina

Anonym sa...

Äh, körkort behöver man inte i Göteborg om man har en cykel! ;) Tog själv körkort sent (var 25 år), men har knappt kört sen dess så nu får jag väl börja om från början (eller luta mig tillbaka på passagerarsätet och ta kontroll över stereon istället) :)

Anonym sa...

Äh, körkort behöver man inte i Göteborg om man har en cykel! ;) Tog själv körkort sent (var 25 år), men har knappt kört sen dess så nu får jag väl börja om från början (eller luta mig tillbaka på passagerarsätet och ta kontroll över stereon istället) :)

Anonym sa...

Oops, inte meningen att upprepa mig ;)

Sus sa...

Ja syrran pankisar det är verkligen din maträtt!

Spöken är verkligen läskigt, jag skrämer verkligen upp mig själv jämt!

Kram Sus

fröken Sätterlund ✯ sa...

Tänk vad fort tiden går. Det är snart första advent!! Då får du plocka fram dina fina inköp :)
Kram Therese

Sus sa...

Hallå igen!

Du är utsedd till veckans blogg! Kolla på min sida längst upp i vänster hörn!

Kram Sus

In my house sa...

Hallojsan.... Köpte en primer igår, som butikstjejen rekomenderade,,, och en ny foundation "Dior" ska prova ett tag, så du kan ju berätta om din om ett tag, så gör jag detsamma!!! Tips är alltid bra!!

- Guuud va kul att du kan sjunga,,, de hade jag oxå velat. Och gärna hört en truddelutt ifrån dig =)

Kram j

Camillas nya hem sa...

Nr. 7 var toppen tycker jag! Pannkakor är inte fy skam heller... Haha. :)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hejhej! Kul att läsa din utmaning. Jag har inte heller nåt körkort vilket jag desperat skulle behöva. Men det är det där med att få till tid till att övningsköra...*suck* När barnen har flyttat hemifrån kanske;)

Kram Annica