lördag, januari 10

Svart it is..

Ägnade mig åt pepparkaksätning och fotografering i gårkväll.
Pepparkakor är svårt att sluta med när man väl tagit den första..
Ni vet, har man väl tagit en så lever munnen ett eget liv, den är aldrig tom.
Och det är inte lätt att fotografera inomhus i mörkret heller märkte jag..
Vi har usel belysning i lägenheten så det hjälper liksom inte att tända lampor.





Trälådan är klar!
Som ni ser blev den svart..
Eftersom vi inte har en enda pinal i vårt hem som är trären tänkte jag att det inte var någon idé att kasta in det nu heller. Vitt och svart är väldigt förekommande i vardagsrummet så jag fortsätter i samma anda=)
Det fattas text på den sen är ännu ett pysselprojekt avslutat. Har faktiskt redan påbörjat ett nytt men det visar jag en annan
dag!=)
Ska köpa bokstavsschabloner i veckan.
Troligtvis skriver jag Tidningar, Newsapaper eller förvaring på lådan. Får se vad det blir, jag velar som vanligt!

29 kommentarer:

Anonym sa...

Lådan blev ju skitfin!!!
Skulle oxå behöva ngt att förvara tidningar i...

Camillas dagar sa...

Supersnyggt! Du är så himla duktig!
Kram!

Anonym sa...

Snyggt! Vad använde du för slags färg?

Sus sa...

Men syrran du är ju för snabb!
Du det där huset du har där vart har du köpt det? Jag vill ha!!!

Kram Sus

Ingela la la sa...

Här går det undan!
Skitsnyggt blev det oxå, som vanligt =)

Vilken energi du har och vilken inspiration du är!

Kram

Ingrid sa...

Skitsnyggt, kommer att bli pricken över iet med en fin text på den nu.

~Livet i byn

Anonym sa...

Verkligen jättesnyggt, tänk vad lite färg kan göra...
Trevlig blogg föresten.
Hälsningar från Sus i Sala

millandante sa...

Kanonfint!! Så snygg i svart!!
Nu ska jag leta låda...
Kram

Nettan sa...

De va snabba ryck! Skitsnyggt!! Svart och vitt ä ju som bekant en favvo!! Å tidningsförvaring kan man ju inte ha för mkt..de har en förmåga att föröka sig med en rasande fart!!
Kram Nettan

Anonym sa...

Tycker verkligen du ska vara nöjd över ditt val att måla den svart. Det blev jätte snyggt.
Kram kram

Dante sa...

super najs ju gummsan! Hoppas din helg vart bra?!! Sälv är jag så trött och skulle verkligen behöva en dag till...men IKKE...nu är det arbetsvecka igen, och ingen tid över till annat :(

Ha det bäst snuttan!

Anonym sa...

Den blev ju riktigt snygg i svart, bra att ha tidningar i också! Skulle själv behöva något liknande, tidningshögarna har en tendens att växa... :)

♥ Fyra årstider sa...

Shit vad snyggt Malla. Nu vill jag också måla min låda svart..har du sett mitt inlägg idag..min älskling har beställt en kitchen aid till mig i present I Löve it.
Kram Lotta

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Riktigt snyggt med svart. Och fint med huset där också :)
Jeanette

Ann-Catrin sa...

Hej där!!

men vitt och svart är en otrolig kombination.. så himla snyggt!
Huset är ljuvligt.. har ju ett jag med!!


kram på dig!

ja men nu vet jag ju vem du är... skickar dina grejer imorgon!!

Ann-Catrin

Jane sa...

hörrududu..din lilla råtta det dära blev ju super duper dé=)
Puss& kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå vad glad jag blir att du gillar min blogg. =) Det var en himla tur att du hittade till min blogg för då hittade jag till din. Jag ska genast spara din sida så att jag kan hitta till dig igen å igen å igen.. Den är så jättefin och jag gillar verkligen Din stil. Söt vovve har du också, verkar vara en charmig typ. =) Vad snyggt det blev med en svart låda. Svarta detaljer gör susen i inredningen. Såg att du efterlyste fårskinn på metervara. Fick du tag på något bra ställe? Jag är nämligen också på jakt... Ha en fantastisk vecka! Kram Madeleine

Lisas inredningsblogg sa...

Riktigt snyggt ju, instämmer med alla tidigare talare :D jättefint att bryta av det vita med svart! är också otroligt mycket för de färgerna och inte bara i inredning utan i kläder också.. lite tråk kanske men ibland får man ju sina ryck och köper röda tröjor..haha! hoppas veckan startar bra! kram

A sa...

Vilken skillnad, blev jättefint!

Helena sa...

Trälådan blev ju superfin!!! Blev lite inspirerad att måla min trälåda nu =) Har en stor trälåda som jag just nu har kuddar i... som nog också skulle bli superfin svart =)

Ljuslyktan var också hur fin som helst!!! Var har du hittat den?

Kram Helena

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så snyggt det blev! Precis så bra som jag tänkt mig. Svart och vitt ger verkligen så snygga kontraster.

Hoppas du har en bra veckostart!

Malin sa...

Svar till anonym:
Färgen jag använde är fluggers vattenbaserade snickerifärg. Halv blank.

Tineling sa...

Å det blev verkligen fint! Det är snyggt med svart och vitt!!! Vilken fin möbel...jag har varit på jakt efter något sånt till vår hall, men nu har vi beställt en "valig" byrå. Kram Tina

Villa Carl Larsson sa...

Wohooo har du redan hunnit måla den?? :) Den blev ju verkligen skitfin rent ut sagt. Man ska lita på ditt omdöme. Det ser ju jag det hihi.

Kram

Anonym sa...

Den blev riktigt snygg i svart. En bra kontrast tilld et vita:) Kram

fröken Sätterlund ✯ sa...

Blev skitsnyggt :) Passade kanonbra i svart. Blir nog fint med texten där också sen. Väntar med spänning på resultatet.
Kram Therese

alegni sa...

åh, det blev supersnyggt. nu ser man alla detaljer på bilden så mycket bättre!
kram
ingela

www.villa113.bloggspot.com sa...

Hejsan,

Tack för ditt inlägg på min lilla blogg.
Har tittat runt på din blogg nu och fått mycket inspiration. Mycket snygga bilder. Har du några råd vad man kan köpa för kamera. Våran har gått sönder och jag vill nu köpa mig en kamera som det blir snygga bilder av men som inte är någon proffskamera.
Väldigt snygg bänk, vart har du köpt den?
Ha det så gott!

DRÖMHUSET sa...

Blev så snyggt!!!
Din tavla blev super den med, härlig text- är en chokladoman :-)

Kram Sofie