onsdag, januari 28

Bokstäver...

Min syster har varit på snabbvisit i stan och vi har självklart hunnit ses.
I lite mer än 6 timmar knallade vi runt och shoppade och jag tror inte vi missade många butiker=)
Jag har inköpsstopp som bekant men hur lätt är det när man går på stan en hel dag?

Trodde inte att jag skulle falla för bokstavtrenden men det är kört..
Ryckte åt mig två st när vi slank in hos Panduro och det var det värt, eftersom de är gjorda i papp och endast kostar 49.- st



Nu är de svartmålade och C och M står självklart för våra initialer här hemma.

22 kommentarer:

In my house sa...

Hej hej... Du skriver alltid så mycket snällt hos mig,,, så jag blir så glad!!!

Jag älskar bokstäver,,, det blir en härlig känsla tycker jag,,, även siffror!!! har dock aldrig hört talas om papp-bokstäver ;) Dina betyder ju nåt kul oxå =)


Kram josse

Anonym sa...

Jösses så billigt, förstår att du inte kunde stå emot. Vilken shoppingdag du haft - 6 timmar!!

~Livet i byn

Camillas dagar sa...

Snygga! Fick du måla dem själv eller?
Kram!

Milla sa...

Jättesnygga, jag vill också ha bokstäver. Får nog kolla in panduro på nätet och lägga en beställning, eftersom jag har en lång bit till affär.
Ha det gott!
Kram Milla

millandante sa...

Jag tycker inte att lite pappersmassa räknas när det gäller köpstoppet...
Väldigt fina former detta papper var gjort av! Blir väldigt sugen jag också!
Kram

Anonym sa...

Vilka snygga bokstäver!
Kram Sandra

Anonym sa...

Dom måste jag kolla in! Tack för tipset!
Kram

Hem och Lycka sa...

Det är vanvettigt snyggt med bokstäver i inredningen tycker jag!

kram

Anonym sa...

Tänk att få gå runt i affärer i 6 timmar, här hemma tar det väl... typ 30 minuter :)
Det såg ut som om bokstäverna var i trä, var dom svarta eller har du "hottat upp" dom?

Britt sa...

Självklart måste man ju handla nåt!
Hur ska annars Sverige komma ur den här krisen om vi inte handlar? ;-)

Karm britt

Sus sa...

Men herregud vad fina bokstäverna blev! Helt otroligt! Var ska du ställa dem nu då?

Det var ju verkligen trist att åka i från dig i går, men jag kommer ju snart ner igen. Och då ska vi kolla in mera inredning till dig vettu för då betalar jag! Hehehehe...

Kramiz och hälsa C!

♥ Kram Sus ♥

Helen sa...

Har sett dem i katalogen och jag är sugen, var dock tveksam till hur de såg ut när de var i papp men de ser ju jättesnygga ut.

Fröken Fräken sa...

Aha! Ja, du vet, alla faller vi för bokstäver... ;-) Då kan jag ju passa på att fråga om man viker ihop de där bokstäverna själv och blir det några synliga skarvar?! Och återigen, varför finns inte Panduro här i stan?! Förstår de inte vilken otroligt trogen kund de skulle ha i mig?

Tappert kämpat med sex timmar på stan! Jag hoppas att jag lika tappert uthärdar att jobba kväll till 21 imorgon kväll... jobba fredag kväll... vilket påhitt!!

Anonym sa...

Härligt med shopping med syrran i en hel dag.
Vilket bokstavsfynd du gjorde. De blev verkligen snygga. Kram kram

Ingela la la sa...

Snygga, kunde inte tro att dom var i papp...

jag har inte riktigt kommit på det här med bokstäver än...=) Jag är däremot helt insnöad på väggord.. Fast jag har inte köpt det än heller.. Vi får se när det blir =)

Kram

Villa Carl Larsson sa...

Vilka häftiga bokstäver. Jag undrar om jag ska kunna hålla mig från dem också hehe De finns i många hem har jag sett och är väldigt fina.

Klart man inte kan hålla sig från att shoppa om man går på stan en hel dag :) Mysigt att träffa syrran.

Kram

Ulli sa...

Vilka fina bokstäver. Jag får nog ta och kika lite i Pandurokatalogen som kom på posten för ett litet tag sedan.

Trevlig helg!
Kram Ulli

MissMagicGirl sa...

Jättefint! Jag vill också ha såna!

Mia sa...

Hihi, visst är det svårt att låta bli... jag har än så länge hållit fingrarna i styr när det gäller bokstäver men har mina misstankar om att det kommer slinka in någon här också.

Fina blev de i alla fall!

Trevlig helg!
Kram Mia

Anonym sa...

Tillbehörspaketet är super måste jag säga. Ska prova göra gratäng någon dag och använda skärtillsatsen. Den är stark i motorn också det märker man sådana gånger.

~Livet i byn

Unknown sa...

Jag har också beställd de där bokstäverna, ska hämta dem idag! Vet inte riktigt vilken färg det blir... Men de är såå snygga och prisvärda!

Jane sa...

Hej! det va ett tag sen känns det som..läget? Jag har glömt kolla upp fönster,men det är nog lättare mot våren, nu är det ju så kallt och mörkt i stall och förråd..jajja du fattar nog=)

ska jobba en stund ikväll till 20, men vi kan ju kankse höras efter..för du jobbar nog oxå?! Pusskram