fredag, augusti 22

Wish me Luck!




I brist på annat blir det en dagens Outfit:
Har sån otrolig ångest idag. HAr fått ett fantastiskt jobberbjudande men kan inte riktigt glädja mig åt det. Det innebär mkt ansvar och mkt jobb, är det det jag vill?
Att ha det på papper i framtiden är toppen säger många men är det allt säger jag?
Det räcker för mig att VETA hur bra jag är, det behöver jag inga meritlistor för att komma ihåg.
Vi får se idag hur det blir..

Jag har på mig:
Kofta - Hunkydory
T-shirt - Monki
Kjol - Twist & Tango
Leggings - Indiska
Skor - Skopunkten

Wish me luck!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att man ska följa sitt hjärta, bra meriter på papper betyder inte allt, känslan för jobbet ska oxå sitta på plats. lusten för det och glädjen i det... :)

Anonym sa...

Jag håller med vildängel, följ ditt hjärta! Lycka till hur du än gör!

A home far away sa...

Kul med ett sånt bra erbjudande dock, men helt sant det ska kännas rätt också. Så skönt att höra att du skrev " jag vet hur bra jag är, jag behöver inget papper för att bevisa det"! det är helt rätt, önskar jag kunde få lite av det från dig, haha!

Kram Gunilla

Anonym sa...

Va spännande! Men jag håller med de föregående, att du ska följa ditt hjärta, då blir det nog allra bäst. Önskar dig lycka till och håll oss uppdaterade:D

Anonym sa...

Jag önskar dig lycka till och har något till dig på min blogg ;-)

Kram Anna

Sus sa...

Jag tycker du skall göra så som din intution säger!

Jag tror verkligen du väljer rätt vilket det än blir för det är det som man känner först man skall göra och jag känner igen mig i detta så mkt. Jag har blivit äldre och klokare, och precis so mdu säger är inte meritlistan det viktigast alla gånger.

Har tänkt många gånger hur många stressar och sliter på sina jobb och detta kan pågå i många år...

Sedan när man går i pension så kanske man blir sjuk och får stroke eller något annat som gör att man inte kan njuta av sin ledighet.

Därför kanske man skulle tänka på sin hälsa mer än vad man gör igentligen. Men visst, är det lockande och smickrande på samma gång!

Kram Sus

Önskar att du var kvar här när jag kommer hem från semestern! ;o(

Malin sa...

Tack snälla ni för alla kloka ord!
Det värmer!

Anonym sa...

Hej!

Jag tycker alltid man ska följa sitt hjärta, lycka till!

Kram Hanna