torsdag, augusti 14

Jag har fått paket!








Tanken var att det skulle bli fler jumbokoppar men jag tryckte visst lite tokigt när jag la beställningen hos perlan..blev bara en..
Ja, ja...
Koppen ska användas både som soppskål, tekopp och godisskål. Hur bra som helst!

Cyklade till The english shop idag. Sambon ÄLSKAR vinägerchips och nu har vi hittat ett ställe som faktiskt säljer det. Helt galet att det ska vara så svårt att få tag i.
The English Shop har även webbutik, kika in och kolla utbudet!

12 kommentarer:

Anonym sa...

ujuj, min bror köpte sådana chips EN gång och vi försökte bjuda bort dem till ALLA..... Ingen åt dem. *s*

IKT i min vardag sa...

En sådan bräda har stått på önskelistan ett bra tag. MÅSTE göra slag i saken snart för de är så fina. Låter kul med en engelsk shop, det är roligt att testa lite andra saker...fast inte vinägerchips för min del ;-)

Kram

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Du, då ska jag genast kolla in den sidan!! Lät spännande!!! //Linda

Tjohalia sa...

Det lät som en rolig affär, ska kolla in sidan. Kram Sandra

Camillas nya hem sa...

Jag är så sugen på de där muggarna! Bra köp! :)

A home far away sa...

Brädan med texten "hjärterum" är såå fin, jag har blivit helt såld på såna brädor och att försöka på egen hand....njae, tror inte det:

Vinägerchips, urk, det finns nästan bara det här i Singapore och första gången jag åt det visste jag inte om att det var en helt annan smak än vanliga hederliga potatischips, urk igen:_

Ha en fin helg

Kram Gunilla

Anonym sa...

Åh vad kul med paket, så mycket fint du beställt. Var faktiskt in på "The English Shop" i förra veckan när jag letade efter roliga Cup cakesformar.

~Livet i byn

Sus sa...

Snygga muggar! Hoppas att allt är bra med dig!
Kram Sus

Anonym sa...

Jumbokopparna är verkligen jättefina! Osis att det bidde fel när du klickade iväg beställningen.

Anonym sa...

Du e välkommen o klicka igen när du får lust ;-)
Roligt att du tycker om den, den är ju verkligen jumbo! Underbar.. Har med min till allt som du nämner.. hehe
Kram kram ♥

Anonym sa...

Du e välkommen o klicka igen när du får lust ;-)
Roligt att du tycker om den, den är ju verkligen jumbo! Underbar.. Har med min till allt som du nämner.. hehe
Kram kram ♥

Anonym sa...

Vad snygg!!! Jag älskar stora tekoppar!!! Så mysigt.. och speciellt nu till höste.. krypa upp i en soffa med en stor kopp te ! ...med massa mjölk.. jag har nästen en förmåga att ha mjölk med te och inte tvärt om... hhaha
Kramis