måndag, augusti 18


Gillar skyltar av alla de slag. Hemgjorda som köpta, gamla som nya.
Hundskylten är min favorit "Love Me Love My Dog" den passar mig bra!=)

Vill man kika närmre på skyltarna finns de hos Bloominghome för 99:-st
Skulle vilja ha en gammal fin skylt till badrumsdörren faktiskt.
Funderar på att byta färg där inne. Nåt färgglatt inte bara grått, vitt och svart.
Har en förmåga att alltid ha dessa tråkiga toner i badrummet. Den enda färg som är bannlyst är blått.
Får ta mig en sväng på stan nån dag och låta mig inspireras lite..
Skulle vilja ha lite Marockansk känsla, ska kika lite på kakel att lägga på tvättmaskinen.

Foto: www.bloominghome.se

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är verkligen roligt med skyltar! Extra kul om man kan göra emed egen text - då är det ju dessutom en perfekt presenet att ge bort! :-) Hoppas att du har haft en bra måndag! KRAMIS!

♥ Fyra årstider sa...

De här skyltarna har verkligen charm, skulle tänka mig flera av dem hemma.
Kram Lotta

Anonym sa...

Vilka fina skyltar, jag har nog samma favorit som du nämligen hundskylten. Skulle passa fint här hemma.

~Livet i byn

Anonym sa...

Åh helt underbara skyltar faktiskt! De skulle jag kunna tänka mig att ha både här och där :)

jennys hus sa...

en ny webbshop jag inte kikat in i förut! Kul:-) Tack för tipset.
Kram/jenny

Sus sa...

Hallå, ställföreträdande butikschef, har du gått och blivit det?

Såg på bloggkoll, men när jag sedan skulle klicka vidare fanns inget inlägg angående det!

Kram Sus

Sus sa...

Hallå, ställföreträdande butikschef, har du gått och blivit det?

Såg på bloggkoll, men när jag sedan skulle klicka vidare fanns inget inlägg angående det!

Kram Sus

Anonym sa...

Åh, det gillar jag också! Det är verkligen nostalgi tycker jag... :-)
Hoppas att du får en härlig onsdags kväll!
Kram