torsdag, augusti 28




Idag har jag varit produktiv!
Skinande rent bland hyllor och skåp. Åh, vad skönt det känns i hjärtat!

Slängde ihop en sommarkaka, den var toppengod! Funderade på att baka lite till men smöret tog slut och jag orkade verkligen inte ta mig till affären en gång till..
Svängde in på Hemtex när jag skulle handla i dag, vad är det som hänt? Ingen mer rea? Det som en gång var nedsatt var nu på ordinare pris..
Inga stora skyltar med 50% rea..
Hmm, jag har ju lixom vant mig nu.. Att alltid kunna fynda om jag behöver nåt.
Iofs bra, då slösar jag inte pengar i onödan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jesus amalia vad gott det där såg ut!
kram

jennys hus sa...

Mmm vad gott det såg ut!!
Blev också förvånad när jag var in på hemtex och det inte var någon rea....det är som du säger, man är ju så van vid det:-) Kram/jenny

Anonym sa...

Kärt barn har många namn :)
Vi kallar den för Tuppkaka och bakas här med jämna mellanrum! //anna

Sus sa...

Jag har precis nominerat din blogg!
Se här: http://sus68.blogg.se/2008/august/nominerad.html

Kram Sus

Anonym sa...

Mmm va gott det såg ut! Kommer väl få en "chock" imon på stan då om allt är till ordinarie pris;) haha