onsdag, augusti 6

Smått & Gott!!!

Bästa köpet var helt klart överkastet i grått med stjärnor på för 349:-
Åh, gud vad glad jag blev när jag såg det!
Har ju gråa kuddarna från Gripsholm att matcha med ju..=)


Jäklar i min låda vad handdukar och sängprylar jag har laddat med.


Fin va? Hittade den i grannbutiken till Ullared, jag slog till direkt!


Billiga blockljus att ha på silverbrickan från Myrornas slängde jag snabbt ner i vagnen. Man kan aldrig ha mkt ljus hemma.


Sötaste lilla brickan med fjärilar..


Svart bricka med rosor


Hittade sängkläder med stjärnor, lovely!

19 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Galen som jag är i stjärnor säger jag bara "I love it". Har kollat på överkastet på nätet, kostar det dubbla, shit vad jag vill till Ullared.....
Kram Lotta

...med tiden som hjälp-Linda sa...

WOW!!!! Vilken härlig shopping!!!
När man dessutom tokfyndar prismässigt så är det ju klackarna i taket!!!!! // Linda ;o)

Anonym sa...

Oj, vad fina saker du handlat! Ullared...jag vet inte hur många gånger jag har varit på väg dit. Nu får det bara bli av!

Levindas Värld sa...

Va mkt snygga prylar! Det där hjärtat som det står Lycka på har jag funderat på att köpa, har samma hjärta där det står Carpe Diem på, de är så fina!

Va snyggt sängöverkastet med stjärnorna var! Och jag håller med dig, man kan aldrig få för mkt ljus hemma...hihi!!

Sen måste jag ju hålla med om att jag har en finfin vecka med mkt ledigt, men med ledigheten kommer mer jobb (se mer än heltid) vissa veckor men det är det värt!

Va jobbar du med då?

Kram!

Anonym sa...

Vilka FYND du har gjort! ÅHH nu vill jag också till Ullared! Du kom ganska billigt undan ändå... ;-) Tyvärr brukar min nota hamna lite högre...
Ta hand om dig! KRAMISAR!!

Nettan sa...

Kära nån vilka härliga fynd du gjort på Ullared...I Like it !
Kram, Nettan

Sus sa...

Så fint! Verkligen fint!
Kram Sus

Anonym sa...

Vi har hittat nästan samma godbitar. Det var ett himmelrike för alla som gillar stjärnor :)

Vecka - Vecka sa...

OJ så mycket fint du hittat! Härligt med ljus! Speciellt nu då det börjar bli mörkare om kvällarna..

Kram,Lotta

Anonym sa...

Näää fy så mycket fint jag tror jag svimmar!! Överkastet vill jag ha i beiget, måste väl lägga ut säkert det dubbla om jag beställer det...

Åhhhh...varför har den ingen webshop? Suck...

~Livet i byn

Anonym sa...

halloj! vilka fina saker du handlat i ullared.. har också den vita skylten "Lycka" hemma... hänger på min knoppbräda i vardagsrummet, gillar den massor :)

ser att du också gillar stjärnor :) har köpt så fina kuddar på en butik i västerås.. kommer att visa dem senare i veckan :)

tack för de fina orden om tavlorna, blir så glad för din snälla kommentar :)

stor kram sara

Huset på kullen sa...

Mycket stjärnor på Gekås=) Det där överkastet var ju superfint, varför såg inte jag det. Och hjärtat var fint, vilken grannbutik var det?! Dit måste jag gå nästa gång.

Ha en bra dag! /Linda

Ellas Inspiration sa...

Men så mycket snyggt!

Är också inne på stjärnor just nu!

Kram Karin

Anonym sa...

Vilka fina fynd du har gjort! Blir ju sugen att fara till Ullared nu...

Anonym sa...

Vilka fynd! Och jag som inte ens varit i Ullared ännu trots att jag inte bor alltför långt bort.

Anonym sa...

Oj så mycket fint du har hittat!!! Kram

Anonym sa...

ååh, så mycket mycket fint du hittat! älskar alla stjärnorna! själv har vi inget sånt alls hemma... :S men kommer nog senare!

kramar!

Anonym sa...

Åh, en sån gammal silverbricka har jag någonstans långt bak i nåt skåp :) Har aldrig tänkt på att man kan ställa blockljus på den, det blev ju jättesnyggt!!!
Tack för tipset ;) //anna

jennys hus sa...

vilka fina fynd du gjort. Längtar tillbaks till ullared redan:-)
Trevlig helg/jenny