tisdag, augusti 5

Spenderarbyxorna på!




Nu är spenderarbyxorna på och snart bär det av mot ULLARED.
Sist jag var där sprang över 4000:- iväg, så denna gång har jag minsann skrivit en lista=)
Nu hoppas man att det är en bra dag i Ullared och att det finns mycket att välja på.
Sistens var egentligen en usel gång och dessutom snodde nån min vagn så att jag fick börja om..
Det var jag måttligt glad över. Jag fick både tvättservetter för små bebisstjärtar och små söta prickiga barnkläder i min vagn..inget jag hade nån användning av.

Klänning - H&m
Leggings - Monki
Skor - Converse
Sjal - Diesel

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det är något jag gärna skulle göra någon gång - spendera en hel dag på Ullared :D

Anonym sa...

Det gör du säkert. De hariaf jättemycket stjärnsaker vilket jag älskar. köpte diskhandukar, påsklakan och kuddar. Ha en bra dag i Ullared.

Malin sa...

Hej!
Önskar jag bodde lite närmare Ullared och inte 80 mil bort =) Jag har aldrig varit där men har en kompis som brukar åka dit och fynda!
Vilken jättefin hatthylla du hade!
Kram Malin

Anonym sa...

Så snygga kläder du har på dig! :)
Ullared ja, livsfarligt ställe! haha
Jag var där i lite drygt 2,5 timme för en vecka sedan och lyckades göra av med 2500kr på den korta tiden.. Bäst att börja spara inför höst besöket nu! :)
kram kram

Vecka - Vecka sa...

Ha en skön shopppingdag!
Hoppas du hittar det du söker och att ingen tar din vagn den här gången..

Kram,Lotta

Anonym sa...

Vad kul att åka till Ullared. Det var ett par år sedan sist. Snygg shoppingoutfit också!! Ha det så trevligt! kram Pernilla

Anonym sa...

Hej!

Tack för din gulliga kommenta hos mig! Det värmde i hjärtat ska du veta...

Vad kul att du ska åka till Ullared =), där har man inte varit på ett tag. Man brukar shoppa ihjäl sig när man väl är där *fniss*

Ha en toppendag!
Kram Hanna

Camillas nya hem sa...

Om du ser nåt grönt så är det jag för jag är grön av avund! Jag vill med! :) Hoppas du hittar massa fina saker!

Kram

Hem och Lycka sa...

Snygg outfit! Visst är det kul med Ullared men inte kul när nån snor ens vagn.. Lycka till med shoppingen, kram!

Anonym sa...

Åh jag vill också gå på ullared!! Vi har inget sådan varuhus här, kanske bra för plånboken visserligen men...

~Livet i byn

♥ Fyra årstider sa...

Å, vad kul dit skulle jag vilja åka. Hoppas du hittar mycket fint som du kan visa.
Kram Lotta

jennys hus sa...

åh vad avis jag är. var där för ett par veckor sen men vill dit igen. Hoppas du får en bra shoppingdag:-)
Kram/jenny

Anonym sa...

Fina kläder!!! modeblogg?!;)Har aldrig varit i Ullared:( men har kanske tur att hamna där nångång...
Ha det!

kramis