fredag, augusti 29

Före och efter...



Sovrummet har stått på To Do-listan en längre tid men har inte kommit nån vart!
Hittade en gammal lampa i förrådet som fick byta plats med den gamla. Den brunbetsade kuben fick i somras en snyggare vit färg och i väntan på att köpa nya sängbord får den stå i sovrummet.
Känns inte hundra men betydligt bättre!
Snart är det dax för nya höstgardiner och härom dan slet jag ner de som hängde i sovrummet. Insåg hur stort fönster vi har och ska skaffa en kappa istället för längder, tror att det kan göra stor skillnad!
Annars lunkar veckan på, äntligen fredag kan man väl säga!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Att måla vitt gör mycket. Tyc´ker att det blev fint.

Anonym sa...

Vad snyggt det blev! Vi har också två sådana kuber och jag har länge varit sugen på att måla de vita, men ännu inte kommit mig för att göra det. Det verkar så pillrigt?!

Jag ser fram emot att få se bilder på dina nya gardiner!

Kram Anna

Anonym sa...

Jag är också i färd med att fundera på nya gardiner i köket. Köpte några på Ellos med höstlöv som jag funderar på till kökte. Men jag hinner väl ändra mig innan de är uppsatta ;0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Kikar in en sväng för att önska dig en trevlig helg :)

Ps. FINT det blev i sovrummet Ds.

KRAM Hanna

Ulli sa...

Klar förbättring! Jag är svag för svart och vitt.
Tack för kommentaren.

Trevlig helg!
Kram Ulli

batgirl sa...

Trevlig helg på dig oxå!
Sitter här nu mätt och belåten och har avnjutit ett glas rödtjut. Härligt med fredag...

Camillas nya hem sa...

Stor skillnad! Jättefint!

Hoppas du får en trevlig helg...

Anonym sa...

Tänkte också måla om min till vit, det får bli ett projekt nu under sista semesterveckan!:)