måndag, augusti 4

Tjatar jag bara om hallen eller???

Ett par före och efter bilder är på sin plats!
Hallen har nu blivit klar med bra förvaring och är mkt ljusare och trevligare passage må ni tro!
Köpte skohyllan på IKEA i går och målade den vit. Funkar finemang!







Äntligen är Hallprojektet klart och det känns som jag inte gjort annat än visat bilder därifrån...
Nu kommer nästa projekt...
Sovrummet!
Sambon tycker att jag tokig men nåt nytt behövs där inne, det är faktiskt sant!
Sticker till Ullared på Onsdag så jag ska hålla ögon och öron öppna om jag ser nåt bra..

15 kommentarer:

En inredoholic sa...

Vilken skillnad!!

Suuuuuuuupersnyggt!

Ha en bra dag
jannice

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ljust och fräscht! Härlig hall du fått till!

Kram Annica

Camillas nya hem sa...

Tack för de fina orden du lämnade hos mig, sånt värmer gott!

Det är jätteroligt med före- och efterbilder, sånt kan man ju bara inte få nog av! Du måste vara jättenöjd med hallen, jättefin! Tänk vad "lite färg" kan göra stor skillnad!

Levindas Värld sa...

Din hall blev kanonsnygg!!

♥ Fyra årstider sa...

För oss inredningstokiga, kan det aldrig bli tjat...vi älskar bilder på ditt och andras hem.

Hallen är bra sååå fin. Älskar Bruka postlådan och önskar en sån i vår hall. Maken undrar bara om vi kommer använda den?, men vadå använda, den är ju snygg...

Hjortgården sa...

Visst blir det så fint med vitt. Jaghåller också på att måla om och det blir så ljust och fräscht.

Huset passade perfekt där!

Kram Maud

Cilla sa...

Vad fräsch och fint det blev. Tack för kommentaren på min sida.

Kram Cilla

Mitt Mirakel sa...

Läste att du jobbar med kläder, har du några tips till en blivande mamma?

Anonym sa...

Vad himla fint, den förvandlingen måste du var mycket nöjd med.

~Livet i byn

Anonym sa...

Så snyggt!! Smart och fräscht!
Undrar..Är det skoförvarings-skåp du har hängande på väggen? Letar efter något sånt nämligen.

Tjohalia sa...

Oj så fint det blev! Kram Sandra

Ellas Inspiration sa...

Väldigt snyggt! Va kul att du gilla min Y-tolkning...

Kram Karin

Anonym sa...

vad fin hallen är! jättesnyggt med tavellisten! vi håller på att fixa i alla våra rum, samtidigt! kan inte ens sova på nätterna, ligger bara och tänker att "så kan vi ha det där" och så där... vill få ordning på detta kaos NU!

Anonym sa...

hihi..en sån skohylla har jag med som jag oxå målade vit! ;)

Verkligen jättesnygg hall! det blev stor skillnad!

Kram Hanna

batgirl sa...

Hallen blev jättesnygg!
Jag diggar dina nyckelhållare eller vad det nu heter, var har du fått tag i dom?