söndag, augusti 10




Kikade in på Snirklas Webbshop, rea på allt!
Såg massa bra saker jag skulle behöva till köket och badrummet..
Städ och rengöringsprodukter som doftar gott skulle inte vara helt fel, kanske ska passa på!! Kika in ni med!

Gårdagens möhippa blev lyckad. Fotografering i riktig studio och rolig Lindy Hop stod bland annat på schemat.
Bruden blev inte utspökad med nån fjantig tiara i håret och fula kläder. Nä, sånt trams är bara löjligt!
Det är brudens dag och då ska man väl få känna sig fin och uppskattad. Inte utklädd och hånad när man dansar för pengar mitt på torget!
Men visst va man mosig efter en heldag från tidig otta till sena natten..Phu, jag är helt slut idag.

3 kommentarer:

Ulli sa...

Tack för tipset! Ska kika in på Snirklas webshop på stört.

Kram Ulli

jennys hus sa...

jaså rea, det gillar jag:-) Tack för tipset.

vad roligt med möhippa, håller med dig om att det ska vara en rolig dag för bruden som hon kan se tillbaka på med glädje inte fasa.

Kram/jenny

Anonym sa...

Oj så mycket fint dom hade. Jag kunde ledigt handla lite där ;0)

~Livet i byn