fredag, augusti 8

Semesterångesten börjar smyga på..



Jag älskar att blanda stilar. Nytt och gammalt får trängas här hemma och nåt som jag verkligen är nöjd med är detta fat som inhandldes i Marocko förra året.
150.- betalade jag, vilket är ett riktigt fynd må jag säga då jag de kostar runt tusenlappen här i sverige.
Skulle vilja åka tillbaka med en tom resväska och bara shoppa loss inne på Souken "marknad" i timtal.
Underbar inredning och maten ska vi inte prata om..guud, så smarrigt allt är där!
Nu börjar semesterångesten infinna sig och det är bara helgen kvar innan man återgår till butiken igen. Visst, det är ny höstkollektion att se fram emot och en kickoff i Marstrand som väntar..men jag hade gärna haft tre veckor till, minst!!

11 kommentarer:

Livet i Gläntan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Livet i Gläntan sa...

Hej! Tack för din kommentar på min blogg. Din blogg var ny för mig. Kul att hitta till lite nya platser. :) Nu måste jag kika vidare på allt fint. Kram Jessica

Tjohalia sa...

Jag känner igen den semesterångesten, började nämligen om att jobba nu i måndags efter två veckors semester.

Vilket vackert fat, snacka om fynd! Kram Sandra

Anonym sa...

Nog är det nästan alltid så att man skulle vilja förlänga semestern. Sedan tänker man ju på hur länge det är till nästa gång man får vara långledig.

Snyggt fat, det är kul att blanda stilar så där.

~Livet i byn

Anonym sa...

Jag har också ångest... :-( Efter 7½ veckors sommarlov är det dax på måndag igen att bege sig till jobbet. En veckas långa dagar med konferenser & planering. Blir skojigare när eleverna kommer vecka därpå! Men jag hade gärna avslutat sommarlovet med en solig vecka! Hoppas att du får en mysig helg! KRAMSIAR!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Japp ångest har jag med! har jobbat i två dagar så det var skönt med en mjukstart. Nästa vecka blir det full rulle av förberedelser inför eleverna kommer...sedan smäller det! Ska bli så kul att träffa eleverna igen:)

Kram Annica

Piffa och Puffa sa...

Ångest, jag det har jag också. Börjar jobba på måndag efter 7 veckors ledighet. Man ska väl inte klaga men visst är det skönt att vara hemma och bara pyssla? Jättefint har du det hemma. Gillar verkligen stjärnor jag också.
Kram Anette

Levindas Värld sa...

Härligt fat!

Jadu man är aldrig riktigt nöjd, vill alltid ha bara liiite mer semester *fniss*

Jasså du jobbar i klädbutik du, jag måste hålla med om att ni har rätt taskiga tider...urk! Det skulle inte jag palla tror jag, så jag är alltid så impad av affärsfolk som gör det :)

kram!

Levindas Värld sa...

Och du!

Har varit inne på Panduro och letat efter dina fina stämplar men kan inte riktigt hitta dem.

Vore jättesnällt om du ville skicka med länk till rätt stämpel på sidan (om just den finns kvar nu)

kramis!

Katarina sa...

Fatet var helt underbart! Verkligen ett fynd! :) Vad jobbar du i för sorts butik?

Ellas Inspiration sa...

Känner igen känslan! Jag har den också... men först har jag njutit lite. Kom och se vart...

Kram Karin