söndag, augusti 17

Rockabilly



Nu är jag nyss hemkommen från 2-dagars Rockabilly-bröllop. Pust, jag är helt slut. Det tar på krafterna att vara så snygg och stajlad hela tiden=)
Allt var toppen! Maten, brudparet och klänningen var fantastisk. Alla tal var suveräna och jag har skrattat och gråtit om vartannat.
Nu blir det ryggläge i soffan med godisskålen under hakan. Jag har varit trevlig för flera år framöver..ha ha!
I morgon är det jobb igen, längtar redan till nästa lediga dag, behöver vila upp mig rejält efter bröllopet!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Oh jösses det låter som om det varit en häftig helg ;0)

~Livet i byn

Ida sa...

Låter superkul.

Anonym sa...

Rockabilly-bröllop låter himla häftigt!!

Sus sa...

Men gud vad häftig tema! Inga bilder?

Kram Sus

jennys hus sa...

vad häftigt med rockabilly-bröllop:-) Kram/jenny

Anonym sa...

Vilken häftig bild! Vad coolt det låter med Rockabilly bröllop! KRAM!

Lisas inredningsblogg sa...

Men wow vad häftigt! Måste varit skoj att ha varit deltagande där! :D Även om det är jobbigt att vara oemotståndligt vacker *ler*
Ha en bra dag!

Camillas nya hem sa...

Det låter ju helt underbart, inte bara med bröllop utan ett tvådagars! Vi hade också ett tvådagars och jag skulle även gärna vara gäst på ett... Hoppas godiset smakade gott i soffan!

Anonym sa...

Vilken fin bild! Kul med bröllop!! Jag var på bröllop i lördags. Men bara en dag :-)
Kram

Vecka - Vecka sa...

Låter som ett häftigt bröllop det där! Hoppas du blivit utvilad nu!

Kram,Lotta

batgirl sa...

Kilona ska ramla av och det fort!
Tack för att tittar förbi allt som oftast och slänger in lite pepp till mig =)
KRAM