torsdag, augusti 21

Nytt på Miraallén

En ny blomma fick komma hem till oss idag. Tycker dessa små rosor är såå fina. Rosa blev superfint!


Efter att jag beställt fel antal jumbokoppar hos PerlanLiving gjorde jag en ny beställning.
Nu står de i skåpet och jag längtar redan efter att dricka te=)


Gjorde en beställning förra veckan hos Our-Place. Nu har jag äntligen fått tummen ur och hämtat hem pläden och 2 kuddfodral. Tillsvidare får de snällt vänta i garderoben till juletider..



Hittade 4 handdukar hos Hemtex att piffa badrummet med. Prickigt är alltid fint!

10 kommentarer:

jennys hus sa...

mycket fint du köpt. De prickiga handdukarna var jättefina. Kram/jenny

Anonym sa...

Så fina saker, både koppar, blomma och filt. Sedan är det ju så kul med paket i brevlådan.

~Livet i byn

Nettan sa...

Så det " bidde " fler koppar fr. Perlan !
Skulle oxå ha beställt stjärnkuddsfodral & filt...men konstigt, det fanns inga fodral kvar ?!

Ha det gott..
Kram, Nettan

IKT i min vardag sa...

Ooooo så mycket fint du shopat! Den där stjärnpläden har jag i blått, skulle gärna vilja ha en i rött med...hmmm...undra om det finns någon kvar?

Kram

Anonym sa...

Oj va mycket fint du har shoppat. Stjärnpläden var inte alls dum... va mysigt till jul!

Huset på kullen sa...

Oj vad mycket fint du har köpt. Kopparna är verkligen fina!

Kram Linda

Anonym sa...

Oj vad du har shoppat loss! Jättemycket fina saker! KRAM!

fröken Sätterlund ✯ sa...

De där kopparna är ju jättefina :) Älskar Perlanliving, det finns så mycket snyggt! Svarade dej ang. rullgardinen i min blogg :) Favoritar din blogg genast :D
/ Fru Sätterlund

Levindas Värld sa...

Hej!

Fina handdukar du fyndat samt söt ros, älskar rosor!!

Ja visst är det lite extra lyxigt att ha ett snyggt och sött skohorn...hihi!!

Kramen!

Anonym sa...

Hej!

Tack söööta du! Jag blev så glad när jag läste din kommentar, det värmde i hjärtat! :)

Vilka fina koppar du har beställt från Perlan Living, jag har oxå varit där och kikat ;) Blev sugen även jag på att få dricka te i sånna snygga muggar!

Hemtex har mycket fint, och du har fått tag i jättefina handdukar :).

Ha det så gott!
Många kramar Hanna