måndag, augusti 25

Det kommer fler tåg!


Uppdatering..
Idag har jag haft möte med två av mina chefer. Blev erbjuden tjänsten ställföreträdande butikschef härom veckan men jag tackade faktiskt nej!
Motivationen finns inte och den nuvarande butikschefen gör inte ett 100%-igt jobb. Jag vill inte gå in som ställis och städa upp efter en dålig chef.
Jag vill vara ett grymt team som kan motivera och pusha personalen till det yttersta.
Nu känns det som en befrielse att jag sa nej. Jag kommer att vara avdelningsansvarig med både inköp och försäljning i butik. Det kommer bli toppenbra.
Mina chefer förstod min situation och jag kände mig ärlig, både mot mig själv och dem.
Men.. det komer fler tåg!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer absolut fler tåg!! Vad starkt av dig att lyssna till dig och själv och känna att du gör rätt beslut!
Kramis

♥ Fyra årstider sa...

Vilken girlpower! Bra av dig att göra som du själv känner och stå för det.
Kram Lotta

Camillas nya hem sa...

Huvudsaken är att du mår bra, då är ju ditt val helt rätt!

Jag såg på infon om dig att du gillar skräckfilm, tänkte fråga om du har något tips? Mina (för tillfället) bästa tips är Ils (Them), Rec och The Strangers (som ännu inte kommit till Sverige men jag tror den kommer visas på bio i höst). Skräck är sååå bra! :)

Anonym sa...

Va strongt av dig! Det kommer komma massa flera tåg för dig.

Anonym sa...

Det kommer fler tåg! Jag tycker du gjorde helt rätt, man ska följa sitt hjärta!

Anonym sa...

Vas bra gjort av dig att våga vara ärligt samt att våga säga nej. SOm du säger så går det ju fler tåg...

~Livet i byn

Anonym sa...

Jag tycker du verkar resonera väldigt klokt. Starkt av dig att våga säga nej när det inte känns helt rätt!

Kram på dig!

Huset på kullen sa...

Man ska göra som hjärtat säger, skönt när man väl tagit ett beslut. Det kommer fler chanser.

/Linda

Anonym sa...

O ja, det kommer alltid flera tåg! Modigt att gå på magkänslan istället för "det man borde"!

batgirl sa...

Håller med övriga, du har följt ditt hjärta. Hur rätt är inte det då? Som sagt nästa gång, då är det din tur =)

Anonym sa...

Jo det botar helt klart det mesta :)

Anonym sa...

Tycker att det låter som att du fattat ett klokt beslut. Det ska kännas rätt för dig, sen kvittar det var på stegen man hamnar. Inköps ansvarig låter minsann inte fel=)
Åhja resan har toppen verkligen, kommer verkligen att prioritera resor framöver. Haha hade glömt hur gött det var...