onsdag, augusti 20

Projekt...


Visserligen älskar jag inredningsrea men nu är jag verkligen trött på den. Inte nog att man har rea i sin egen butik man ser det på stan också.
Mycket av höstens härligheter har börjat trilla in och jag längtar tills jag har möjlighet att shoppa loss ordentligt. Både till garderoben och till hemmet!
Projekt sovrum har stått helt stilla sedan semestern och hur jag än tänker vet jag ändå inte vad som är prio ett där inne. Nu är sambons arbetsplats största frågan och badrummet är så tråkigt att jag blir deprimerad när jag går in=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nog har man endel längtan efter nytt när hösten kommer. Fick jag önska vore det en trapprenovering mot övervåningen samt en ny soffa.

~Livet i byn

Anonym sa...

Ja, nu börjar man bli rejält sugen på höstnyheterna istället för nedsatta sommarprylar.

Fint det är med gamla skyltar förresten. Måste jag kika mer på.

Jag har en tävling inne hos mig just nu. Välkommen in! kram Pernilla

Anonym sa...

Hade m a s s a projekt jag hade velat ha gjort under sommaren, men det blev nog inte mkt på den fronten! Nu har man ordentligt sug att ta tag i ALLT som man tänkt:D

Sus sa...

Hallå där!

Vi har nu bokat resan och vi åker den 13 sept och kommer hem igen den 28 september.

Visst var det den 28/9 du skulle komma upp? Längtar verkligen till att få träffa dig... Vore kul att äta och mysa tillsammans alla syskon, sedan höll jag på förslå att vi syskon kunde åka på en semesterresa! Vad säger du om det?

Kanske framåt våren??

Ja att vara ställföreträdande kräver ju lite utav en och nog är det skönt att slippa allt ansvar, för så jäkla mer ln har man inte för slitet!

Kram Sus