söndag, augusti 31

Härliga söndag!

I väntan på den "fina nya" är digitalkameran hemma igen!
Nya Cult Designkrukor i sovrumsfönstret har tillkommit!! Det går trögt med inredningen där inne men sakta säkert framåt=)
Höstkrukorna från Cult stod och lurade i butikshyllan men när allt kommer omkring håller vitt i längden. Har en förmåga att ångra mig när jag satsar på för mkt färg.




Hade en lugn start på Söndagen, låg länge i sängen och sneglade på sovrumsfönstret som inga gardiner har..
Snygga gardiner är inte det lättaste att få tag i. Har en bild i huvudet vilket gör allt så svårt..
I-landsproblem, ja jag vet!
Istället svängde jag in hos DUKA och fyndade Himla-textilier för halva priset, lyllo mig!!!


Åhléns är en guldgruva. Såå mkt jag vill lägga vantarna på men det får vänta. Ny fin korg blev det och lite produkter som doftar oliv sen fick jag slita mig för att inte shoppa sönder mig helt!!!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men hallå??? Himla textilier till halva priset...åååå jag som älskar deras saker.

Fina fynd du gjort och jag är säker att sovrummet snart är perfekt när du fått fundera klart!

~Livet i byn

jennys hus sa...

najsiga inköp du gjort!! Men vad är det för fin blomma du har? inte apsvansen utan den andra? den var jättefin och tror inte att jag sett någon sån förut. Kram/jenny

jennys hus sa...

plast!! det hade jag då aldrig trott:-) tack för svaret iallafall. Kram/jenny

Anonym sa...

Vilka fynd du gjort! Sen tycker jag du gjort det så fint med korgen där du har dina olivprodukter och handdukarna. En riktig inspirationsbild!

Kram Anna

♥ Fyra årstider sa...

Himla har underbara saker, lyllo dig
Kram Lotta

Vardagstugg sa...

Dom där korgarna har jag också, super bra och fina!
trevlig kväll!

Annelie

Pysselpralinen sa...

Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg så att jag hittade till din!
Känns efter en snabbkik som en härlig blogg helt i min smak: shopping, inredning, lite prickigt här och där och kakbak - ja till och med kakformar på fronten! Kalasfint!

Såg att du också huserar i Gbg. Hoppas att du oxå kunnat njuta lite av en riktigt skön o solig helg. Hoppas att hela hösten blir såhär (troligt?..eh...näee...)
=)

IKT i min vardag sa...

Så HIMLA fint!;-) Jag har de prickiga handdukarna, fast i roooosa.

Kram

Sus sa...

Snyggt syrran!
Kram Sus

Anonym sa...

Ser ut som om du planerar en SPA kväll hemma. Nu när det drar mot höst att det bra att ladda upp för varma bad inomhus.

Ulli sa...

Vad fint du fyndat från Himla! jag är ju svag för rosa. Åhlens har mycket snyggt till hemmet. Funderar på att ta efter din idé med en korg i badrummet med lite smått och gott.

Jag har länkat till din blogg i min. Hoppas det är ok. Du har en inspirerande blogg jag gärna återkommer till och vill gärna tipsa andra om det.

Ha det så gott!
Kram Ulli

Anonym sa...

Vilka fina fynd du gjort. Och snygga bilder på dem:)

Hem och Lycka sa...

Vad skoj att fynda till halva priset, lyllo dig ;-) Finfina fynd! kram

batgirl sa...

Jag älskar att besöka Åhlens. Dom har så mycket fina, vanliga och enkla grejer.
Jag älskar oxå cult-krukorna. Dom passar överallt.
Du har så fint hemma =) Och det är kul att se dina bilder...

Anonym sa...

Vad mycket fint du har köpt! Kram Sandra

Anonym sa...

Vilka härliga fynd du gjort! Det blev jättefint! Hittade precis hit till din blogg och kommer absolut komma tillbaka!

Kram Vera

A home far away sa...

Fina bilder med härliga saker i, dags att besöka Cult affären här i Singapore igen o hoppas att de fått in lite nytt:-

Kram
Gunilla