tisdag, september 9

Utmärkelse..


Vet ni, jag har fått en utmärkelse!
Tack, snälla Lotta som har bloggen Fyra Årstider, du gjorde mig jätte jätteglad!!!!

Tänkte faktiskt välja 3 st bloggare att skicka den vidare till, brukar ha såå svårt att välja..

Pysselpralinen: Nyligen upptäckt blogg som jag älskar rakt upp och ner! Världens bästa pysselinspiration!

A Home far Away: Så underbara bilder att jag drömmer om att få vara i värmen varje gång jag läser hennes blogg!!

Livet i Byn: Underbar blogg som gör mig lite extra glad! Recepten är suuuuper!

7 kommentarer:

jennys hus sa...

Grattis till utmärkelsen. Helt rätt att du fick en:-) Kram/jenny

Camillas nya hem sa...

Pysselpralinen var ny för mig, tacl för tipset!

Emmerdale går på dagarna på 4:an, Hem till gården heter det här i Sverige. :)

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Grattis till utmärkelsen! Helt solklart att DU ska haden!!! Vilken helt underbar öppen planlösning du har i ditt hem!//Linda

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen - jag har en liten utmaning till dig på min sida oxå;)

Pysselpralinen sa...

Oj kära nån! Jag blir alldeles paff! Och väldigt, väldigt glad.=) Tänk att lilla jag som bara bloggat en kort stund får en sån här fin utmärkelse av dig. Du är ju verkligen helgullig!

Fast min plånbok gillar inte riktigt dig...för igår bara råkade jag och den kika in på Balders hage, bara för att ta en liten snabbkik. Och kom ut därifrån något tommare (ja, det var ju plånboken då, jag däremot kände mig väldigt nöjd och glad med mina inköp!)Det blev bla en tandborstmugg som bara var så himla snygg! Kunde inte hålla mig!

Hoppas du har en bra dag. Jag mår alldeles strålande tack vare dig!=)

Anonym sa...

Tusen tack, vad roligt att bli uppmärsammad!

~Livet i byn

Lisas inredningsblogg sa...

Grattis :D
Flingsalt "kopp" är bra, vi har också en men vår står där dock inte salt på :D