fredag, september 19


Äntligen Fredag kan man väl säga. Eller oj, är det redan Fredag kanske man också kan säga..=)
Veckorna rullar på väldigt snabbt och vips har man både jul och nyår..hehe, lite önsketänkande kankse..

Nyfriserad som man är känns det alltid lite lättare att gå till jobbet. Man känner sig lite extra fin faktiskt.
Helgen bjuder på IKEA-besök och eventuellt lite tapetsering. Det beror väl på hur duktig jag orkar vara och om rätt tapet kommit in till butiken..
Nästa vecka bjuds det på semester ett par dagar för min del. Ska hälsa på släkten i Ångermanland. Både mysigt och kul.
Fast först ska vi ha helg det är ju trots allt bara fredag=)

24 kommentarer:

En inredoholic sa...

Ååå så vackert!!! Tack för dina ständiga besök hos mig :)

Önskar dig en trevlig helg
Kram Jannice

Mjuka sa...

Ja äntligen fredag!!Vacker bild du bjuder på
kramkram M

Anonym sa...

Låter som en underbar helg!! blir sugen på att både klippa mig och åka till Ikea!

Anonym sa...

Fredagen är alltid speciell! Känns så även när man som jag är mammaledig och hemma varje dag =)

Vilket fint hjärta! Ha en mysig helg! Kram Pernilla

S o F sa...

Säg inte att du gjort det där urgulliga hjärtat själv!?

Så fiint!

Funderar också på ett snabbt IKEA-besök i helgen...

Ha det riktigt bra - Trevlig Helg!

Pysselpralinen sa...

Vad mysigt du skriver! Och bilden förstärker myskänslan, urfin bild!

Kanske ses vi på Ikea då, tänkte klämma in ett litet sånt besök jag med. Om du ser en vandrande pralin så vet du...;-)

Anonym sa...

Åh nyfrissad och allt. Du dansar säkert som på moln på jobbet då=)

Gött med en lite semester. Ha en trevlig helg nu!

Anonym sa...

man blir ju faktiskt lite glad över att du valt faten som jag komponerat till dig som bild =) Det lilla hjärtat var ju pricken över I:et!!

Fröken Fräken sa...

Vilket fint arrangemang! Jag har varit och plockat in rönnbär som jag hoppas att jag kan tota ihop till något. Men nu blir det fredagsmys!

Jo, det har sina risker med vit soffa, jag har en herr Fräken som brukar kunna åstadkomma lite fläckar.. men klädseln går att tvätta i 60 grader!

Levindas Värld sa...

Ja tänka sig, nu är redan fredagen här! Jag hänger inte alls med när dagarna bara svischar förbi såå fort!!!

Önskar dig en trevlig helg och hoppas på att de dagarna går förbi aningen långsammare iaf :)

kram

Ellas Inspiration sa...

Vilket vackert hjärta!!

Ha en underbar semester!

Kram Karin

♥ Fyra årstider sa...

Jag är också nyfrisad, känner sig lite snyggare..ha, ha♥
Kram Lotta
Fint hjärta

Anonym sa...

Kikade in till dig.Du har en trevlig blogg.Ha en fin Lördag kram lena.

Anonym sa...

Nog är det skönt med helg. IKEA besök och tapetsering låter som en rätt trevlig sysselsättning. Spännande att få se vad du valt för tapet.

~Livet i byn

jennys hus sa...

ja dagarna går så fort nu för tiden.
Låter som att du kommer att ha fullt upp i helgen. Själv blir det lugna gatan för oss:-)
Kram/jenny

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men så trevligt det låter med lite semester i hemtrakterna. Själv har jag ju lite svårt att ta semester när jag vill, lärare som jag är, men jag längtar till det kommande höstlovet då det händer en del kul!

Kramkram
Annica

Anonym sa...

Vilken mysig bild och guuuud vad skönt med semester!!!!! Underbart!!!!!
Ja, golf är riktigt kul faktiskt.. (när det går bra) hahhaa... jag spelar inte sådär jätte mycket men det är kul atta göra det ibland. Idag var det så skönt väder med.. underbart!!!
Kramis och ha en jätte bra vecka i Ångermanland nästa vecka!!

Nettan sa...

Till " frissan " behöver jag oxå komma, kvittar hur jag en gör så blir håret trist =0(.
Tapetsera låter kul =0( & ett IKEA besök, slår aldrig fel...jo om dom har " allt " hemma man vill ha förstås.
Fint arrangemang med * mosshjärta * du gjort
Fortsatt trevlig Helg...
Kram Nettan

Monkan sa...

IKEA-besök och semester, vilka trevliga ord :-)

Oj oj, ja luggklippandet… Den blev rak till slut men det blev ju inte direkt som frissan gjorde…

Ja Cult har ju så mycket fint! Vad trevligt med en burk för kärleksbrev, kanske Cult kan trycka en etikett med den texten också :-) Väldigt snygg Gracilis brevid, jag har en likadan :-))

Vecka - Vecka sa...

vad mysigt det ser ut! Hoppas du har en trevlig helg!

Kram,Lotta

Hem och Lycka sa...

Urfint! Jo, visst minns du rätt - bra minne du har! Vårt sovrum var med i Allt i hemmet för ett tag sedan. kram!

Pysselprinsessan sa...

Vilket fint hjärta!
Kramar

Anonym sa...

Ville bara titta in och önska dig en bra söndag!
KRamis

IKT i min vardag sa...

Då önskar jag dig en trevlig semester i veckan!:-)

Kram