onsdag, september 10




Jag är utmanad av Minigrisen!!!


Klädbutik - Jobbar i klädbutik så det blir väl den.. Köper lite föör mkt kläder..
Gärna secondhand och Tradera.

Inredningsbutik - Balders Hage, Josephssons, Inside Home, Magasin 11 och Grandmas är några favoriter men jag handlar lite varstans om jag får tillfälle=)

Godis
- Är barnsligt förtjust i choklad. Gärna kinapuffar..muuums!!

Stad - Älskar Göteborg..även om jag egentligen är från Norrland från början. Flyttade hit för åtta år sen.
Dryck - ÄLSKAR Ramlösa Blåbär och Jordgubb/Lime. Dricker ett par om dan..inte bra!
Men Ramlösa är bra mkt bättre än läsk iallfall.

Musik - Lyssnar gärna på Rock, country och john Mayer men har en miljard favoritlåtar. Vad jag INTE lyssnar på är dansbandsmusik och Eurotechno..urk!

TV-serie - Älskar Friends, SATC & Frasier men följer LOST slaviskt likaså Heroes..

Film - Sagan om Ringen triologin, Nikita, In To The Wild..älskar fantasy och skräckfilmer.

Träning
- Räknas promenaderna med vovven varje dag?=)

Bakverk - Är egentligen ingen bakverksmänniska men visst slinker en god morotskaka ner..
Kikar annars gärna in hos Blixman och Bakerella och låter mig hänföras av dessa cupcakesunderverk. Bara det gör mig mätt!

Kaffe - Får ont i huvudet om jag inte dricker en kopp på morgonen. Ett måste för att överleva helt enkelt!

Så här går det till:
Kopiera texten och skriv dina egna svar. Gå till den som startade reflektionen, http://enbart.blogg.se/ och till den du fick inbjudan ifrån och ge en kommentar. Innan du svarar med ett eget inlägg på din sida så sätt dig ner och fundera en stund. Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du. Välj ut några personer och länka till dem som du vill skall svara. Gå till dem du utmanat och skriv en kommentar att du utmanat dem.

Känn er utmanad all ni som vill!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att få läsa mer om dig. Jag ser att vi har Ramlösa gemensamt. Men varför är det inte bra att dricka den? Har jag missat nåt?

~Livet i byn

Anonym sa...

Så du bor i Göteborg. då måste du väl ha varit in på Prickig katt? jag var in där för första gången på semestern, blev ju helt kär!:) ( www.prickigkatt.se)