måndag, september 8

Sött salt och randigt!

Sött salt och randigt, kan det bli bättre?

För er som aldrig satt foten hos Balders Hage, kommer glädjande nyheter..De utökar webbshopen!
Tidigare har det endast varit textilier men nu kommer det annat roligt.
Till att börja med så är det möbler och Bruka Designs postlådor..
Det kommer mera så håll utkik!!
"Råkade" hamna där inne under lunchen, känns som jag springer där jämt..vilket jag nästan gör!!=)
Rea på Gripsholms kuddfodral 89:- vem kan motstå? Ja, jag kunde då inte!
Förvaring för flingsalt och lite ljus blev det också..



8 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Å, vad fina bilder, du har något att hämta hos mig.
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Ja, den butiken är ljuvlig. Tur att jag bor i Göteborg så jag kan besöka den irl med jämna mellanrum. kram!

Pysselpralinen sa...

Det är ju lättare att byta jobb när man inte har en fast tjänst. Då har man ingen säkerhet att förlora.

Men vet du jag tycker att det fattas en sån butik i Göteborg.

Är det inte konstigt att vi inte har fler mysiga inredningsbutiker med lite mer personlig touch? I småstäder brukar jag alltid hitta mysiga små butiker där jag vill köpa ungefär allt! Men här måste jag säga att jag inte riktigt hittat det än. Balders hage kommer nog närmast i så fall. Prickig katt är ju också läcker, men har inte riktigt lyckats vinna mitt hjärta helt.
Fast jag kan ju tänka mig att det inte är helt lätt att starta nåt i Göteborg heller eftersom allt är så utspritt och centrum lär ju ha svindyra hyror.
Men, drömma får man, och rätt som det är kanske det perfekta tillfället dyker upp! =)
Ja, jag applåderar alla som vill skapa fler mysiga inrednings-/klädbutiker i stan!

Anonym sa...

Nä jag hade då inte kunnat motstå det... :0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Oh, där var det länge sedan jag var! Dit måste jag traska nästa gång jag är nere på stan & filurar;)

Camillas nya hem sa...

Tack för tipset! Finns så många fina webbshoppar... :)

Anonym sa...

Åh de kuddfodralen har jag kikat på många gånger vill jag lova.
Svar: Nej nej inte är du konstig om du hoppat över micron, du ska bara veta hur många gånger jag varit sugen på att kasta ut vår genom fönstret.

Sussi sa...

Vilken fin blogg du har och tack för tack för tipset på "Balders Hage". Alltid kul med nya webshop's.