tisdag, september 30

Hemma igen..


Kära vänner jag är tillbaka!!!!
Har haft en fantastiskt härlig helg i norrland med familjen och var jag inte trött innan så är jag det nu! Det tar på kraftera att flänga runt så mkt, men det var det helt klart värt!=)

Mina föräldrars hem var rena guldgruvan vad det gällde loppisfynd, hittade både det ena och det andra som kameran fångade upp.
Denna bild är tagen hos min lillasyster, en sån söt lykta får man ju inte missa=)

Kändes skönt att vara tillbaka på jobbet igen, laddad och redo för höst..fast egentligen längtar jag redan till jul..
Sprang en sväng på IKEA i sundsvall innan jag tog tåget mot Gbg. JULSAKERNA glimmade i alla dess färger...
Istället för att bli chockad njöt jag faktiskt lite av att se allt..Inte för att IKEA har särskilt fint julpynt förstås..

5 kommentarer:

batgirl sa...

Roligt att du är tillbaka! Har saknat din blogg...
Vilken fin lykta. Jag älskar lyktor och ljus i alla former.

Anonym sa...

Välkommen hem igen, vad kul att du är tillbaka!! Men jag är glad över att din tid hos familjen verkar ha varit bra. Nu längtar även jag mot julen...

~Livet i byn

Pysselpralinen sa...

Välkommen hem!!!
Nu känns allt bra igen!

;-)

Sus sa...

Hallå!

Ja det var verkligen trevligt, synd att vi inte hann träffas mera men vi var verkligen i behov utav sömn när vi kom hem!!!! Kan lova att vi somnade direkt när vi lagt huvitet på kudden!

Vi kommer ner och hälsar på snart jag lovar!!!!

Kram Sus

camilla sa...

vad fint att ljusen hänger ner sådär! och blir lite roligare med fler ljuskällor! nu blir jag sugen på att ge mig ut på lyckt jakt!