onsdag, september 3

Bildlöst inlägg!!!

Trotsade regnet och hämtade kameran ändå!!! Vilken skönhet, det bästa jag sett på länge!
Skummar igenom manualen och tar foton hej vilt.
Sambon är sällan pigg på att ställa upp som modell men Milton, ja han tittar glatt in i kameran varje gång jag säger hans namn.

Vilka fantastiska färger det blir när man fotar och herregud vad skoj det är. Det kommer inte bli mycket gjort i morgon inte, det vill jag lova.
Jag har massa fint att visa i shoppingväg så vänta ni bara, här kommer snart foton!

2 kommentarer:

Pysselpralinen sa...

Vad spännande med en ny kamera! Jag längtar rätt mycket själv efter att införskaffa en...kanske är dags att göra slag i saken. Bilderna jag tar nu blir ju så mörka och trååkiga.

Bakerella är verkligen en förebild! Vilka läckra bakverk, hon har sån fantasi och är så duktig på att få dem snygga! Sen fotar hon ju perfekt också. Men jag gissar att du snart har nått samma nivå! =)
Jag ska skriva ner hur jag gjorde lollipop cupcaksen. Jag följde Bakerellas instruktioner men gjorde egen frosting. De blev faktiskt väldigt goda! Och imponerade mina vänner och sånt är ju alltid kul. Fast man är ju inte så himla bra på att ta till sig såna komplimanger "äsch, det var inte min idé, äsch, det där var väl inte nåt". Himla jantelag!

Lycka till med fotandet! =)

Vita hjärtan sa...

Hej!

Vad roligt att du hittat in till mig! Jag vet faktiskt inte vart kaninen finns att köpa längre, dottern är 14 år, så det var ju ett tag sedan hon fick den. Kanske någon annan i bloggvärlden vet?

Kram Annemari