torsdag, februari 26

Plötsligt händer det..

Det här med att lyckas fota på morgonen i bra ljus är inte helt tillförlitligt, även om det faktiskt är skillnad om morgnarna nu för tiden..
Gjorde ett tappert försök igår morse men misslyckades ganska rejält. Regnet på utsidan gjorde det stört omöjligt att få en bra bild.
Plötsligt händer det..
Idag kändes nämligen ljuset lite bättre och även om bilden inte är den bästa kanske man ändå kan se vad jag visar..
Min nya uuuunderbara skinnjacka. Mitt bästa köp efter Kitchenaiden, helt klart=)

Den ska användas till en väldigt snygg klänning i kväll som även den är sprillans ny. Vår innebär även en ny garderob, är det inte så?

17 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst ska man inhandla lite nytt när våren kommer.
Ska åka på shopping i dag så vem vet...något nytt kanske slinker med.
Kram kram

Anonym sa...

Du kommer emd säkerhet att bli skitsnygg i den, visst är det kul med att ljuset nu är på G tillbaka.

~Livet i byn

S o F sa...

Snygg jacka och snyggt runt omkring också, en fin bild...

Nåt på gång i kväll? I så fall önskar jag dig en kul afton!

alegni sa...

här räcker inte pengarna till kläder, det går åt så mycket till inredningen ;)
å andra sidan så jobbar jag ju hemma, så jag behöver inte så mycket nytt i klädväg...
skinnjackan är supersnygg!
ha det gott ikväll!
kram
ingela

Villa Carl Larsson sa...

Så snygg!! Skitsnygg rent ut sagt. Och visst är det svårt att fota i grått och trist väder men idag skiner solen minsann. Ha det fint!!

Kram Josefin

Anonym sa...

Ja, absolut måste garderoben få uppdateras så här på vårkanten ;-) Ha en trevlig kväll! Du kommer att vara jättesnygg i din nya jacka! Kram Anna

millandante sa...

Ha så kul ikväll i den snygga jackan!!
Kram

Mjuka sa...

Hej
Har likadan krokbräda i hallen!!
Ha en fin fortsatt helg
kramen Malin

Jenny sa...

Hej Malla! Görsnygg skinnjacka:)

Gillar din knoppbräda oxå, nått sånt är jag på jakt efter, var har du köpt den?

kram Jenny

Nettan sa...

Du har så rätt...snygg jacka !
Har oxå en i svart & så nöjd =0)

Kram Nettan

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Älskar skinnjackor!!
Funkar alltid, till allt.
Bra köp!

jeanette

Camillas dagar sa...

Den såg verkligen snygg ut! Hoppas du får en trevlig kväll i den och nya klänningen! :) Själv håller jag också på att skaffar en ny vårgarderob, det finns mycket snyggt att shoppa nu i klädväg, alldeles för mycket... :(
Kram!

Fröken Fräken sa...

Gratulerar till det lyckade inköpet! Herr Fräken kan närmast sägas vara smått besatt av skinnjackor och har en stor samling, men nu har jag sagt att det får räcka... ;-) Jag gissar att han inte kommer att lyssna på det!!

Ja, det är trevligt att det äntligen börjar bli så ljust att man faktiskt hinner fota lite. Synd bara att jag just nu har så rörigt att jag inte har något jag vill fota... ;-)

♥ Fyra årstider sa...

Visst blir man lycklig när man får till en bra bild.
Kram Lotta

Nettan sa...

Självklart!! Har oxå börjat inhandla lite vårnytt! Kulkul!! Så jkla snygg skinnjacka du köpt!! Liite avis faktiskt!;-)..låter läckert till klänning oxå!
Kram Nettan

Tineling sa...

Ja den var riktigt snygg! Jag vill oxå shoppa vårkläder!!!!!! ;)

Anonym sa...

Hej!

Roligt med nya kläder! Jackan var riktigt fin, du kommer bli jättesnygg i dina nya kläder =)

Kul att du virkar, vill me prova, men just nu har jag fullt upp med att måla klart trappen...

Kul att du gillde resultatet av trappstegen, det värmde att höra =)

Ha en trevlig kväll!
Kram H