söndag, februari 15

Lycklig..

Äsch, jag har sån prestationsångest. Försöker att slå bort det men då blir det plötsligt färre blogginlägg istället. Skärpning!



Vaknade väldigt lycklig i morse.
Tog Milton på en tur, pysslade ihop en bräda efter mitt humör och satte Kitchen Aiden i arbete=)
Produktiv morgon.

Igår var det Alla Hjärtansdag och genom jobbet fick jag tre buketter tulpaner med mig hem!
Nu står de både på köksbordet och på vardagsrumsbordet, härligt lyxigt med flera buketter måste jag ju säga.
Jag är inte mkt för Jippodagar men jag gillar presenter och det vet ju min sambo..
Fick ett frisörbesök av sambon tidigare i veckan. Jag slår klackarna i taket..det gör även mina kluvna hårtoppar=)

15 kommentarer:

HWITA DRÖMMAR sa...

Vilken härlig bräda! Ett frisörbesök måste jag också boka in, väntar alldelles för länge mellan varven och när jag väl kommer till frissan brukar det vara en hel del som måste klippas:) söndag är perfekt för pyssel, jag började bra med projektarbetet men redan efter 1 timme började tankarna gå till pyssel istället..så nu har jag stämplat lite tavlor igen:) Ha en fortsatt skön söndag! kRAM m

Villa Carl Larsson sa...

Ja och tulpaner är ju så vackert också så det kan man ju inte få för mycket av. Och vad fint du gjort med dem. I den konservburken blev de ju bara sååå extra fina :) Vackra bilder har du ju alltid också.

Kram Josefin

Anonym sa...

Nej tulpaner kan man aldrig få för mycket av...
Prestaions ångest behöver du väl inte.
Dina inlägg är alltid så fina och roliga att läsa.
Kram kram

Ingrid sa...

Nä, fatet är inte slut det ligger under rea tror jag. Eller om du söker på Walter & co. Ska se om jag kan hitta direktlänken.

Härliga bilder, man blir så inspirerad av att besöka dig. Snygg bräda till de röda blommorna.

~Livet i byn

Ingrid sa...

Jag igen,

Under jul-rea, det går inte att direktlänka dit. Dom har två sådan fat i lager.

~Livet i byn

Ingrid sa...

Härligt att du hittade den, vi har lika smak i så mycket. Du ska se en skitsnygg ljusstake med hjärtan på i samma stil som jag beställt från ett annat företag. Bara jag får den snart så :0)

~Livet i byn

millandante sa...

Får inte ihop ordet prestationsångest med din blogg...
Ljuvliga bilder!
Presenter är aldrig fel...
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Prestations ångest för bloggbilder? Känner också ibland att jag inte vet vad jag ska visa.. men liak fort dyker det upp något roligt. Du har en toppen blogg Malla.
Kram Lotta

Camillas nya hem sa...

NÄR (hihi) jag "får" en vindslägenhet i N.Y är du välkommen! :)

Låter som en produktiv och härlig dag, jättefina bilder! Slitna hårtoppar finns det här med, MÅSTE boka tid.

Fröken Fräken sa...

Amen, det här var ju spännande! En riktig cliffhanger! Nu kan jag ju knappt bärga mig tills jag fått höra om stegen har fått följa med dig hem eller ej. Lurigt med sådana grejer som ser ut som om de mest bara ligger och skräpar.. men som kaaan eventuellt ägas av någon som planerar att ta hem grejen igen...
Varför har jag inte hittat någon stege? Jag kan se ut massor av spännande platser där en sådan skulle komma till användning. Har sett en excellent på Återvinningen, men där ville de behålla den. De använde tydligen för att klättra upp på?!

Har haft lite prestationsångest angående bloggen också. Man vill ju komma på bara bätrre och bättre pyssel, men det är inte alltid så lätt... turligt har man haft lite flyt i helgen :-)

Grodmamman sa...

Fina brädor du gör! Har du en schablon eller stämplar eller hur gör du?:)
Kul att det går framåt med filten, har undrat hur det går för dig.
Kram

Jenny sa...

Hej Malla! Kul att du gillade min kökssoffa:)
Vilka fina bilder du visar,den där brädan är ju såå fin:)
Frisörbesök, ja det skulle jag oxå behöva boka..har både slitna toppar och utväxta slingor:)Väntar alltid för länge med att gå till frissan..
Ha en bra kommande vecka,
kram Jenny

Ingela la la sa...

Du behöver väl inte ha prestationsångest. Det är väl ingen tävling... din blogg är du och vi som läser tycker ju om den! Hur mysig som helst. Du med verkar det som =)
Härligt att du är lycklig;-)
Kram Ingela

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Vilken vacker lycklig bräda! Hoppas att du har haft en skön helg! KRAM!

Snuttan sa...

Underbara tulpaner och brädan Fint

Kram
Åsa