onsdag, februari 4

M Hjärta C=SANT

Man skulle kunna tro att jag gått i ide men nej, jag har bara haft alldeles för lite tid.
Har inte aktivt besökt en enda blogg på jag vet inte hur länge. Bot och bättring utlovas!
Uppe med tuppen för att hinna alla dagens sysslor inser jag även att mjölken är slut. Ve och fasa, dricka svart kaffe har jag aldrig gillat, och det gäller även idag.
Bara att bege sig till affären..

Innan jag tar tag i allt jag ska göra idag, vilket är en del, måste jag ju visa lilla fina.
Gillar smycken och har beställt en ring hos Linda som har smyckesbloggen Dreams Of Pearls.
För 300.- får du valfri text och jag beställde M Hjärta C= Sant
En rolig och snygg ring som jag länge funderat på men aldrig skaffat. Inköpsstoppet var som bortblåst i detta läget. Men vad gör väl det när man har en sån fin ring att kika på=)


21 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Hur söt som helst, jag förstår att du fick plötslig amnesi i det läget! :)

Ja, kaffe ska drickas med mjölk, jag håller med! Drack svart tills för nåt år sen men började hälla i mjölk för att jag märkte att risken att bli kaffesnurrig var mycket mindre. Så blir det svalt så man kan dricka med en gång också, toppen. :)

Hoppas du får en bra dag!

Camillas dagar sa...

Vilken supersöt ring! Ibland hinner man inte alls med blogg och bloggbesök, men får man vila lite och göra lite annat, så känns det roligare att vara tillbaka på sin sida igen. :)
Kram kram!

Johanna sa...

Det är inte alltid lätt att hinna med att blogga. Ibland går det hur många dagar som helst, det är inget man kan göra något åt ju...Men ÅHH vilken snygg ring! Man blir ju bara sååå sugen. Vill ha!!! Kram från Johanna

Dante sa...

asså problemet är Malle att jag oxå tänkt på EXAKT samma ring...MEN jag har någonstans tänkt att - nä jag väntar för jag vill ha den som förlovningsring...men kanske man bara ska glömma det och köpa en. Så får man antingen ta ngt annat när den dagen kommer, eller så kanske den dagen inte kommer ;)
puss kram, kanske vi skulle ses idag?!!

millandante sa...

Riktigt snygg!! Ska kika in där!
Ha det bra!

Hem och Lycka sa...

Vanvettigt snygg ring, tänk om man skulle hinta nåt till maken ;-)

kram

Ingrid sa...

Oh så fin den var, förstår att du älskar den.

~Livet i byn

Vardagstugg sa...

jättefin ring!

Annelie

Sanna sa...

Oj vad fin. En sådan vill ja också ha så länge inte en förlovningsring sitter på mitt finger. :)

Milla sa...

Jättefin ring, så mysig idé. Ska definitivt kolla in den sidan. Smycken är kul att unna sig ibland!
Kram Milla

Anonym sa...

ja i bland ramlar man över något som gör att shoppingstoppen måste brytas. Förstår dig den var super fin.
Kram kram

Sus sa...

Den var verkligen fin!
Hur gick det med kronan? Hur har du arrangerat den?

Kram Sus

Anonym sa...

vilken snygging!

ja, jag kunde tyvärr inte vara utan bloggen... får se hur länge det håller med bloggandet nu! önskar man hade mer tid...

klicker kan man ju börja träna när som helst! även om hunden är äldre! en klicker kostar runt 25-40 kr, så det är inga enorma summor man lägger på det ;)

kram!

Fröken Fräken sa...

Stilig ring! Det känns som det är lite av en variant på formeln för relativitetsteorin, coolt!!

Ja du, har man väl pysselångan uppe så är man svårstoppad!! Man börjar med en grej, får fler idéer och vips ser det ut som ett bombnedslag! Här trodde man ju att bänken skulle få komma på plats i hallen. Men färgen täckte lite dåligt på ett ställe, så det var bara att ta ett varv till med penseln... och vänta 16 h till... snacka om verkligt lidande!! ;-)
Men vad är det för fel på schablonfärgen?

fröken Sätterlund ✯ sa...

Jättefin ring och till ett bra pris dessutom.

Ibland har man mycket omkring sig och då hinner man inte kika runt hos alla bloggvänner, så är det bara. Tror mest det är vi själva som lider av det och får dåligt samvete...

Sköt om dej!
Kram Therese

Tineling sa...

Å vilken fin!!! Tänk om jag skulle få en sån ring av min sambo....då tror jag jag skulle svimma ;)
Du tar så himla fina kort!!!

Hm...jag vet inte om det är så skoj att fylla år den här gången :) Det känns overkligt att fylla 30...jag känner mig som typ...25 ha ha ha :)
Jag och syrran ska nog fira med någon god middag...antingen går vi ut och äter eller så fixar hon någon fest/middag hemma hos sig. Hon är lite hemlighetsfull :)

Tack för tipset om bokstäverna förresten....jag ska nog göra ett pandurobesök när jag nu ska till storstaden! Kram Tina!

Bygatan sa...

Den ringen var jättesnygg! Jag använder inte så mycket smycken men en snygg ring går alltid hem!

Må gott, kram Lena

Anonym sa...

Svar: Ja ibland undrar man ju om man är ritigt klok som delar sitt liv med 6 cockrar ;0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Jag gillar såna personliga smycken som man kan "skräddarsy" efter egeet önskemål!

Villa Carl Larsson sa...

Vilken superfin ring!!! :)

Anonym sa...

Jättefin ring! härligt!

Kram Kram!