torsdag, januari 17

Welcome söta lykta för en ynka hundrafemtilapp..


Pust, stön och stånk!!!
Ännu en dag till ända..

Under dagen har jag haft fullt upp med att hänga om hela butiken..
Fan, det är jobbigare än man tror..
Färger som inte matchar, slattar som man vill bränna på bål och fula hemska saker som man ställer sig frågan, hur hög var designern här??
Man måste ju heta Labero i andra namn för att klara utmaningen!!
Iallafall, till slut lyckades jag och ännu ett projekt är avslutat..

Under min eftermiddagsrast sprang jag in på Mique, 50% på allt ju..
Tanken var att inspireras lite och kanske hitta nåt i rosa eller grönt, istället följde en söt lykta med hem..
Hur kunde detta hända?
Ringde förskräckt hem till sambon och talade om att jag blivit överfallen av en mkt snygg lykta..
Kan man tacka nej lixom? Nope, och här är den..

3 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Ahh läcker mitt i prick.! Förstår att du inte kunde värja dig av ett sådant överfall,Flifjonkan blir också påhoppad ibland

Malin sa...

FILIFJONKAN: Ja, det är inte lätt att gå förbi alla inredningsbutiker som skriker att jag måste komma in...
Inte bra, inte alls bra..allra minst för plånboken..;-)

Sus sa...

Snygg! Älskar lyktor!

/Sus