torsdag, januari 24

Avskedsmiddag i kväll..


Det är bäcksvart ute och påsarna under mina ögon gör sig påminda om att jag borde sova mer..
Jag längtar verkligen tills vi ska ställa om klockan till sommartid och det faktiskt är ljust redan när man vaknar..
Det blir ju inte muntrare av att det konstant regnar här i göteborg..
Ge mig lite sooool...
Förra året vid denna tid stack jag en vecka till Marocko..skulle göra vadsomhelst för en vecka igen!!

Ikväll Bjuds det på vin, Söta fröken A sticker till Asien i 7 veckor och Backpackar. Dax att vinka hej då med en middag!
Känns som jag druckit väldans mkt alkohol på senaste..Måste lägga ner det. Man blir ju helt skadad dan efter, iallafall jag då..
Har väl inte sett på maken så bakfull jag kan bli av 2 glas vin, helt sjukt!
Återsår att se i vilket tillstånd jag befinner mig i morgon vid denna tid..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska åka till Norrland en vecka.....tänk dig 5,6minus solen uppe, vitt överallt med underbar pudersnö,känner doften av brasan som brinner ,,,kanske en grillkorv på elden. En skoter som står och du kan ta den och åka iväg "nästan" som du vill eller bara ligga under fällen med den du älskar ,njuta av stjärnorna det är avkoppling

Malin sa...

ANONYM:
Jovars, det låter inte helt fel.
Dock är jag född och uppvuxen i norrland, ser därför inte njutningen i det på samma sätt som kanske många andra gör.
Norrland är fint men västkusten är mitt hjärta numer.
Skotrar och grillkorv är inte allt!
Tända ljus och en darling här hemma i Göteborg är nog så fint för mig...
Men bjuder du så..;-)

Anonym sa...

Är du verkligen en norrlands tös? Kan inte tro att men lämnar det lugna och underbara som finns i Norrland ja du måste ha missat något ...du flyttade hemifrån för tidigt Sen kan jag förstå att man hittar något nytt som man tycker om men rötterna finns så dom får du se till att uppleva igen

Anonym sa...

Jag bjuder. När kommer ni

Malin sa...

ANONYM:
Kanske inte är en norrlandstös längre..
Det spelar inte så stor roll om jag ska vara ärlig. Norrlänning eller inte, jag trivs bäst här, där jag kan ha det lugnt och skönt..Göteborg!