fredag, januari 11

Kan ju funka..

Kikade in på Josefssons webbsida..det finns en del gobitar där måste jag säga..
T.ex detta väggbord. Sambon tycker att det är det absolut fulaste han skådat, själv ser jag såå mkt längre.
Man måste ju tänka sig hur helheten blir..

Cult Design kan jag prata hur mkt som helst om..
Nyheter finns att se på bloggen..www.cultdesignblogg.se
Tänk så fin denna ljusstake är..lite romantisk faktiskt!
Hade inte varit helt fel på vårt nya väggbord som jag SKA köpa!! Hahaha!!


Foto: www.josefsson.se
www.cultdesignblogg.se

2 kommentarer:

Ida sa...

Ja de var verkligen fina de där cultdesign grejerna. Dom kommer att passa fint här....om det blir ordning nån gång.

Sus sa...

Ja det väggbordet var ju assnyggt!
Ja se karlar... hehehehe...

Du jag har börjat äta VV points igen, om du vill se gå in under min profil och klicka på sus i dus och då kommer mina bloggar upp och där har jag skapat en ny blogg i samma blogg så att säga och då en matdagbok! Hehehehe

Kram Sus