onsdag, januari 30

Utbildning




Idag är det säljutbildning som gäller!
När man inte är van att sitta ner mer än 45 min på en hel dag, kan det lätt kännas jobbigt med ett par timmars utbildning.
Kom i håg förra året då jag gick en ledarskapsutbildning, det trodde jag var piece of cake. Fick myror i benen och kryp i kroppen som dagisbarn. Haha!
Hoppas att det går bättre idag..

Min klädsel för dagen är skön och ledig!
Klänning: H&M
Sjal: Gina Tricot
Torgvantar: Granit
Strumpbyxor: Lindex
Skor: SkoBo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!!

Tack för dina goa rader!!
Jag sitter här på jobbet nu och är lite smått chockad över responsen jag fått på detta. Milda matilda.. Över 100 kommentarer och en hel drös med mail!!
Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att man hade så många som brydde sig om mig och min lilla fnuttiga blogg! haha

Det gör mig på så gott humör igen, det värmer långt in i själen!! Får mig att vilja kavla upp ärmarna och kanske blogga lite snart igen, inte ska dom ha det nöjet att få mig att sluta med det som jag älskar att göra!

Spårningen på idioterna är i full gång. Om dom bara visste...
Den dagen jag får reda på vilka dom är.. Då kommer jag har tuggat ordentligt med taggtråd.

Tusen tack igen för dina rader!!

Ha det bäst så länge!!!

KRAM!!!!

Malin sa...

PERLAN: Fantastiska människa, ge inte upp!!
Det kommer gå super och du kommer att få tag i dessa usla människor som inte vet bättre, är helt övertygad om det.
Du är guld som har en sån bra blogg!!!
Kramar

Anonym sa...

Jätte snygg sjal..vill ha!!!