torsdag, januari 3

Ge mig lite tid..




Jag vill ha mer tid..kan man få det tro?

Mer tid till att vara ledig oxh ta det lite lugnt..
Mer tid till att ta hand om de överfulla tvättkorgarna..
Mer tid till att städa undan dammråttorna som börjat besöka mig..
Mer tid till att resa..
Mer tid för min darling..
Mer tid för mig själv..
Mer tid för träning..
Mer tid...
Mer..
Eller, är jag bara jävligt dålig att prioritera?

Iallfall, nu ska jag hoppa upp i soffan med en kaffe och snegla på Medium..det har jag iallafall tid med..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skit i dammråttorna bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete Medium jätte bra men fortsättning följer igen...jäklar en vecka till sköt om dig

Ariel sa...

Jag såg ett gammalt avsnitt av Medium igår; där hon vaknar upp samma morgon 3 gånger (med olika resultat)- ett jobbigt sätt att få mer tid.
:-)

Malin sa...

Haha Ja ni har så rätt..
Bättre än lite skit i hörnen än ett rent helvete..
Och att vakna upp och återuppleva samma dag 3 gånger är heller ingen höjdare..

Sus sa...

Håller med ovanstående!
Mohahahahaha...
/Sus