måndag, januari 28

Bloggar..

Om ni inte har sett denna söta lilla blogg med de vackraste små Cupcakes, är det på tiden att ni går in och kikar på www.blixman.blogg.se
Helt fantastiska små muffins som får en att skratta av glädje!!
Jag har ju en förmåga att sitta varje dag och varje kväll och bara surfa runt bland alla möjliga bloggar.
Min favorit är ju helt klart www.perlan.org
Det är så fina bilder och man får sån bra inspiration, härligt med sånna bloggar.

Nu ska jag till jobbet.
Har fått veta att vi ska ta in ett helt nytt klädmärke för våren..
Härligt värre..
Jag kommer vara urfattig om jag fortsätter på detta sätt..kläder hit och inredningsgrejer dit..hur ska det sluta??!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för länktipset! Kika gärna in på vår blogg idag så får du se vilka som ska ta över där nu när jag slutar!